کد خبر 975919
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

در همه کسب و کار ها برای آنکه داده و اطلاعات بین چندین کامپیوتر و یا کاربر به راحتی تبادل شود. از ابر رایانه ها یا سرور استفاده می کنند. اکثر شرکت ها برای ارتقا کیفیت و امنیت شبکه و همچنین افزایش خدمات خود بدون شک از سرور استفاده می کنند. در این بین برخی ها هنوز از کامپیوتر ها به عنوان سرور بهره می برند که این خود مشکلات زیادی را به وجود می آورد.

 

در ابتدا یک معرفی کوتاه از بهترین برندهای فروش سرور دنیا داشته باشیم. در چند ماه اخیر مجموعا بیش از ۴ میلیارد سرور در کل جهان به فروش رسیده است که سهم سرور سوپرمیکرو و سرور hp از سایر برندها بیشتر بوده است.

در حال حاضر شرکت HP برترین تولیدکننده سرور، در سرور های کامل در جهان است و برند سرور supermicro برترین تولید کننده قطعات سرور مانند مادربرد سرور، کیس سرور و … می باشد. از زمانی که HP به دو شرکت جداگانه تقسیم شد، روند مثبت زیادی داشت. جایگاه دوم فروش سرور آماده برای شرکت Dell است.

سوپرمیکرو با رشد خیره کننده و تولید محصولات با کیفیت توانست جایگاه خوبی بین شرکت های فروش سرور پیدا کند.

در بین تمامی برند های فروش سرور، سرور سوپرمیکرو قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی را دارا می باشد، اما انتخاب سرور مناسب یک کار کاملا تخصصی می باشد، که کارشناسان مجرب آرین وب ایرانیان آماده اند تا به شما به صورت رایگان قبل از خرید سرور مشاوره دهند، تا به راحتی بتوانید بین برند های محبوب سرور در ایران یعنی اچ پی و سوپر میکرو (HPE – SuperMicro) سرور مناسب با نیاز خود را انتخاب کنید، زیرا با مشخص شدن شرایط می توان گفت که سرور hp بهتر است یا سرور سوپرمیکرو چه از لحاظ شرایط فیزیکی محیط سرور چه از لحاظ کارکردی که شما از سرور انتظار دارید

 

بهترین پیشنهادی که در این رابطه می توان ارائه کرد، این است که شرایط خود را کاملا به یک شخص با تجربه و حرفه ای در این زمینه بیان کنید و اطلاعات کاملی دریافت کنید، شما برای دریافت مشاوره رایگان و انتخاب مناسب بین سرور سوپرمیکرو و سرور hp می توانید از طریق راه های تماس با ما با کارشناسان مجرب آرین وب ایرانیان ارتباط برقرار کنید.

بهترین سایت فروش سرور چیست؟

اگر نیازمند تهیه انواع سرور با قابلیت پشتیبانی خوب هستید، آرین وب ایرانیان یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت ها در زمینه فروش سرور است. فعالیت این شرکت از سال 1380 آغاز شده و تا کنون گسترش زیادی در زمینه فناوری اطلاعات داشته است.

علاوه بر فروش سرور آرین وب ایرانیان در زمینه های دیگر خدمات با کیفیتی ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به کانفیگ و قیمت آنلاین سرور، تجهیز و راه اندازی دیتا سنتر، مجازی سازی و ... اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر از خدمات آرین وب ایرانیان و مشاهده قیمت انواع سرور می توانید به وب سایت رسمی آرین وب ایرانیان مراجعه کنید.

**محتوای تبلیغاتی**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس