وزارت ورزش

مرکز روابط عمومی وزارت ورزش‌وجوانان در نامه‌ای به فدراسیون‌ها از آنها خواست دستاوردهای دولت دوازدهم را منعکس و "علیه اتهامات صداوسیما" موضع‌گیری کنند.

به گزارش مشرق، وزارت ورزش و جوانان روز گذشته (دوشنبه) نامه‌ای را با امضای مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی به فدراسیون‌های ورزشی ارسال کرده که دارای محتوای خاص و قابل تأملی است.

موضوع اصلی ذکر شده در این نامه لزوم انعکاس مناسب اقدامات و دستاوردها در مدت زمان باقیمانده  از دولت دوازدهم یعنی تا سال 1400 و هماهنگی فدراسیون‌ها برای انجام کار در این حوزه است.

در بخشی از پیوست رسانه‌ای، روابط عمومی و تبلیغی برنامه‌های دولت که در این نامه آمده، به صورت رسمی تاکید شده که فدراسیون‌ها علیه اتهامات صداوسیما اقدامات قانونی و تبلیغی انجام دهند. این در حالی است که مرکز روابط عمومی در همین نامه در چند بند پایین‌تر از همین فدراسیون‌ها درخواست کرده که برنامه‌های مشارکتی با صداوسیما داشته باشند.

موضوع مهم دیگر که در این نامه دیده می‌شود، استفاده فدراسیون‌ها از فضای مجازی در مسیر رسیدن به اهداف مدنظر وزارت ورزش است. یکی از موارد ذکر شده در بخش فضای مجازی، استفاده از شبکه اینستاگرام است؛ شبکه‌ای که چند روز قبل وزیر ورزش و جوانان استفاده از آن را برای فدراسیون‌ها ممنوع اعلام کرده بود. مسعود سلطانی‌فر روز 18 تیر ماه در نامه‌ای به همه مسئولان ورزش و مدیران مختلف، اعلام کرده بود که از استفاده از شبکه‌های اجتماعی خارجی نظیر تلگرام و اینستاگرام اکیداً خودداری شود، اما اقدام اخیر اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش خلاف جهت دستور سلطانی‌فر است.

تصاویر نامه وزارت ورزش به فدراسیون‌ها و البته نامه سلطانی‌فر در زیر آمده است:

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محموداعرابی IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    1 0
    مازیار ناظمی نمیخواد برگرده صداوسیما؟
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    2 0
    ناطمی، سال۱۴۰۰ هم میرسه. اردنگ می دونی چیه؟
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    1 0
    والله تنها دستاوردی که از بدو تولدم در ایران برام داشته اید امنیت در سایه رهبر و به لطف ارتش عزیز و سپاه مقتدر و نیروی انتظامی در صحنه است بقیه اش فلاکت و بدبختی بیچارگی و گرانی نتیجه دول بی عرضه و مجلس مفت خور می باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس