کد خبر 975186
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کی روش استنلی

قرار بود روز گذشته مهاجم برزیلی سپاهان پیش قرارداد خود را امضا کند و به باشگاه بفرستد.

به گزارش مشرق، مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان دو روز قبل در صحبت‌هایش از توافق نهایی با کی‌روش استنلی خبر داد و عنوان کرد که پیش قرارداد او برایش در برزیل فرستاده شده و قرار است روز یکشنبه آن را امضا و به باشگاه ارسال کند ولی تا این لحظه با وجود گذشت یک روز از این موعد هنوز خبری مبنی بر امضای قرارداد کی‌روش با سپاهان نیست.

پیش از این چند تاریخ برای تمدید قرارداد کی‌روش و زمان بازگشت او به ایران منتشر شده بود ولی هر بار این اتفاق نیافتاد و مسئولان سپاهان عنوان کردند این بازیکن در تماس با آنها مرخصی خود را تمدید کرده و بازگشتش را به زمان دیگری موکول کرده است.

بیشتر بخوانید:

تابش: یا باید خودم را بکشم یا وحید امیری را

این بازیکن درگیر تولد فرزند جدیدش است و یکی از دلایل تاخیر او در بازگشت به ایران همین موضوع است ولی تاخیر چندباره او در بازگشت و طولانی شدن پروسه تمدید قرارداد باعث شده هواداران این تیم دچار نگرانی بابت حفظ آقای گل فصل گذشته لیگ برتر داشته باشند.

در روزهای اخیر صحبت از پیشنهادات نجومی و با رقم‌های به مراتب بالاتر از پیشنهاد سپاهان به استنلی مطرح شده است ولی گفته می‌شود این بازیکن به مسئولان سپاهان قول تمدید داده و باید کار او را تمام شده دانست.

به هر جهت برای روشن شدن تکلیف نهایی این تمدید قرارداد باید همچنان صبر کرد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    3 1
    ای دا بیدا رفت که رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس