کد خبر 975157
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
تهران| پسر ۱۶ ساله با چاقو مرد ۳۵ ساله را از پای درآورد

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از قتل مرد ۳۵ ساله توسط پسر ۱۶ ساله خبر داد.

به گزارش مشرق، اعت یک بامداد مورخ 23 تیر 98 وقوع یک مورد درگیری در محله مسعودیه به پلیس  110 اعلام شد که مأموران کلانتری 157 مسعودیه به سرعت در محل درگیری حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل درگیری با مردی حدوداً 35 ساله مواجه شدند که از ناحیه گردن با ضربات چاقو مورد هدف قرار گرفته و غرق در خون و بر روی زمین افتاده بود.

بیشتر بخوانید:

بلافاصله این فرد به بیمارستان انتقال یافت اما ساعت سه بامداد همان روز به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

با فوت این فرد و تشکیل پرونده قتل، مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز اعلام شد.

عوامل کلانتری 157 مسعودیه در تحقیقات محلی، ضارب فراری را شناسایی کرده و با دستور مقام قضایی مادر وی را به کلانتری انتقال دادند.

ضارب نیز با باخبر شدن از انتقال مادرش به کلانتری و باتوجه به اینکه فکر نمی‌کرد، مرد مجروح جان باخته باشد، به کلانتری مراجعه کرد.

متهم این پرونده که 16 سال سن دارد هیچگونه نسبت خانوادگی با مقتول نداشت و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد درگیری بین آنها بر سر موادمخدر بوده است.

مقتول کارتن‌خواب بود و در لوازم شخصی وی نیز حدود سه گرم ماده‌مخدر هروئین کشف شد.

سرهنگ محمد جلینی؛ سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل ماموران اداره آگاهی شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    4 4
    حتما میخاسته ازش سو استفاده مالی یا جنسی بکنه
    • بهلول IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
      3 0
      اطلاع نداری از خودت نباف. مقتول هروئینی بوده . به قول معروف جزء کسانی بوده که همیشه سرشون توی لنگشونه. اونا توان ندارند سرشونو بیارند بالا
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    7 31
    این مفنگی های کارتن خواب خون کثیفشون هرچه زودتر بریزه جامعه زودتر از شرشون خلاص میشه. دست این نوجوون درد نکنه که همچین کرمی رو به درک واصل کرد
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
      8 0
      ممکنه اون نوجوان سر پول مواد با طرف درگیر و اون رو کشته باشه. یک شخص 35 ساله معتاد قطعاً توان بدنی پایین تری از یک نوجوان 16 ساله داره. ضمناً برای فرار از نیت شوم هم طرف اگر ضعیف بوده باشه، ضربه میزنه و درمیره نه که ضربات! وارد کنه. این یعنی نیتش فرار نبوده، بلکه با مقتول درگیر شده و سر فرصت زده. دیدی، از این منظر اگر نگاه کنی ممکنه اون کرم کثیف دقیقاً همون نوجوان بود باشه: یک ساقی جوان مواد مخدر که سبب کارتن خواب شدن و مجرم شدن افراد میشه.
    • شیوا IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
      3 0
      تاوقتی که از چیزی خبرنداری الکی زر مفت نزن این اقایه سی وپنج ساله از کودکی پدرومادرشو ازدست داده کسی بالاسرش نبوده.این پایگاه خبری هم بی خود کرده نوشته کارتن خواب حتما از اینا شکایت میکنیم که ابرویه خانوادگیه مارو زیر سوال بردن
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    15 1
    باید از علی برکت الله پرسید دلیل افزایش اینهمه بزه چیه؟کار فرهنگی مستمر وپرتلاشتونه؛؟یاشروع سند ۲۰۳۰ ورهاسازی فضای مجازی وافزایش بی بندوباری وتولید فحشا وناامیدی درجامعه هست؟یا حمایتهای مالی وشغلی به خصوص از جامعه مردان به جهت تشکیل خانواده وپایداری آن وازدواج هست؟!!ویا عدم مهار تورم وفشار بر اقشار مستضعف وحقوقهای نجونی وبخوربخورهای مظلومان منتسب به خودتون مثل دختر وزیره؛یا انجام مذاکرات با کدخدا ورفع تنشهای کذایی وخود تذلیلی وافزایش تهدیدهاست!چرا پاسخگو نیستید اسهالی ها وچرا اینقدر زبانتان درازه!
  • هومن IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    15 0
    در مورد مرگ انسانها این گونه حرف نزنید جان انسان ها محترم است حتی اگر معتاد وکارتن خواب باشند
    • ع IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
      1 0
      احسنت
    • شیوا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
      0 0
      تاوقتی که از چیزی خبرنداری الکی زر مفت نزن این اقایه سی وپنج ساله از کودکی پدرومادرشو ازدست داده کسی بالاسرش نبوده.این پایگاه خبری هم بی خود کرده نوشته کارتن خواب حتما از اینا شکایت میکنیم که ابرویه خانوادگیه مارو زیر سوال بردن
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    12 0
    16ساله مواد مخدر
    • علی IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
      2 0
      ما الان 13 ساله هایی داریم که 5 ساله ترک کردندو پاکند . مادر زاد معتاد بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس