کد خبر 930428
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
درگیری مرگبار ۲ مغازه‌دار در خیابان خیام + تصاویر

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از درگیری منجر به قتل مابین دو مغازه‌دار در خیابان خیام خبر داد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۵:۰۰ یکشنبه مورخ ۳۰ دی ۹۷ وقوع درگیری بین دو مغازه‌دار فروش شیرآلات در محدوده خیابان خیام به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که درگیری مابین دو جوان ۳۰ و ۳۵ ساله صورت گرفته که در درگیری و با شکسته شدن شیشه ویترین یک مغازه فروش شیرآلات، یکی از آنها به شدت از ناحیه سر و گردن دچار خونریزی شده که بلافاصله هماهنگی‌های لازم با اورژانس تهران انجام، جوان مصدوم به بیمارستان منتقل و طرف دیگر درگیری به نام مصطفی نیز در همان محل درگیری توسط مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:

ازدواج بهانه‌ای برای کشتن مرد جوان

با وجود انتقال فرد مجروح به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد که جوان مصدوم به علت شدت جراحت و خونریزی شدید فوت کرده که بلافصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، متهم مصطفی (۳۰ ساله) برای تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مصطفی در اظهاراتش مدعی شد: هر زمان با مقتول روبه‌رو می‌شدم، وی بدون هیچ دلیل مشخصی شروع به فحاشی می‌کرد تا اینکه امروز برخی الفاظ زشت را به من و اعضای خانواده‌ام نسبت داد، همین موضوع باعث شد تا این بار به فحاشی‌های او اعتراض کنم، اعتراض بنده بهانه‌ای شد تا مقتول با مشت ضربه‌ای به صورتم بزند، در حالیکه عصبانی شده بودم، به سمت مقتول حمله‌ور شده و دیگر متوجه نشدم که چگونه به سمت ویترین مغازه برخورد کردیم.

متهم پرونده در شرایطی مدعی است که ابتدا مقتول به سمت وی حمله‌ور شده است که بررسی تصاویر به دست آمده از دوربینهای مداربسته اطلاعات متفاوتی را در اختیار کارآگاهان قرار داده است.

تصاویر به دست آمده از دوربینهای مداربسته محل درگیری، مصطفی (قاتل) را در شرایطی نشان می‌دهد که حین تردد مقتول در پیاده‌رو، از پشت سر به او نزدیک شده و اقدام به گرفتن مقتول از ناحیه کمر کرده، او را به ویترین شیشه‌ای مغازه کوبیده و شیشه‌های تخریب شده ویترین باعث ایجاد جراحت شدید مقتول از ناحیه گردن شده است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات درباره این پرونده، در مراحل اولیه قرار دارد و متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    21 33
    یارانه را دوبرابر کنید تا مردم همدیگر نکشتن
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
      10 9
      قطعا تو سگ و گرگ هستی که اگه بهت غذا نرسه دیگران رو گاز میگیری و میکشی
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
      1 9
      البته شعور را باید دوبرابر کنند
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    12 1
    واقعا این چنین آدمهای مریضی هستند که به درو دیوار فحش های رکیک میدن,یا احساس حقارت دارند دوست دارند قدرت نمایی کنند,حتما مطالباتتون رو قانونی پیگیری کنید.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    21 1
    والله کل تهران را هم بنامشون کنید باز آدم بشو نیستن.....یارو میگه هر وقت با وی روبرو میشدم شروع به فحاشی میکرد..،،یعنی جواب فحاشی کشتن بود..؟!!!!!
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
      6 0
      تهرانی ها همشون فکر می کنند صاحب کل ایرانن
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
      1 3
      نه پسرم سلام و صلوات بود و درود و تهنیت! با شکایت به مراجع قضایی که کاری پیش نمیره خواسته یک گوشمالی بده شیشه شکسته طرف کشته شده. باید قانون بهتری در این زمینه داشته باشیم
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    1 2
    اين است فرهنگ و امنيت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس