کد خبر 975041
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
1

رسانه‌های صهیونیستی از نفوذ جنبش حماس به تلفن‌های همراه نظامیان این رژیم خبر دادند.

به گزارش مشرق، وبگاه صهیونیستی "مفزاک لایف" صبح یکشنبه گزارش داد که  اخیرا طرف‌های ناشناس برای تعدادی از نظامیان صهیونیستی پیامک‌هایی ارسال کرده و با آنها درباره مسائل امنیتی حساس گفت‌وگو کرده اند.

بیشتر بخوانید:

رودست حماس به نظامیان صهیونیست برای تخلیه اطلاعاتی

این وبگاه صهیونیستی افزود: اخیرا تلاش‌ها برای تخلیه اطلاعاتی نظامیان صهیونیستی از سمت طرف‌های ناشناس افزایش یافته و برخی نظامیان گفتند که درخواست‌های دوستی زیادی دریافت کرده اند.

بر اساس گزارش این وبگاه، حدود دو هفته قبل یک نظامی صهیونیست از گردان ۸۹۰ پیامی در شبکه اجتماعی واتساپ دریافت کرده که در این پیام از او خواسته شده که طرح آموزش این گردان را که از پیش آماده شده بفرستد.

این نظامی صهیونیستی گفت که با این خواسته مخالفت کرده و موضوع را به فرمانده نظامی خود اطلاع داده است و پیام ارسالی نیز جهت بررسی در اختیار افسران امنیت اطلاعات قرار داده شد.

بر اساس این گزارش، ارتش اسرائیل تحقیقاتی را درباره این موضوع انجام داد و مشخص شد که جنبش حماس پشت پرده تلاش‌ها برای تخلیه اطلاعاتی نظامیان صهیونیست قرار دارد و این جنبش تلاش‌های جسورانه‌ای برای تخلیه اطلاعاتی نظامیان یگان‌های مختلف پیاده انجام داده است.

وبگاه صهیونیستی "مفزاک لایف" در پایان افزود: این حادثه آخرین حادثه نبوده و نخواهد بود و ارتش اسرائیل قبلا نیز از شیوه‌های دیگری که جنبش حماس برای تخلیه اطلاعاتی نظامیان استفاده می‌کرد مطلع شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس