یمن

نیروهای یمنی با حمله به پایگاه‌های ائتلاف سعودی در داخل خاک عربستان، ده‌ها نیروی وابسته به این ائتلاف را کشته و زخمی کردند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز (یکشنبه) عملیات وسیعی را در داخل استان «عسیر» عربستان انجام دادند و توانستند چندین پایگاه را به کنترل خود در آورند.

بیشتر بخوانید:

تلفات سنگین نیروهای ائتلاف سعودی در حمله موشکی ارتش یمن

به نوشته پایگاه خبری شبکه المسیره، یک منبع نظامی گفت که این عملیات در منطقه «مجازه غربی» در استان عسیر و نزدیک به مرز یمن صورت گرفت و در جریان آن یگان مهندسی  با همکاری تک تیراندازان یمنی، با تعبیه مین در مسیر فرار نیروهای ائتلاف سعودی ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کردند.

روز شنبه (دیروز) نیز نیروهای یمنی دو عملیات جداگانه در نزدیکی گذرگاه «علب» و منطقه «مجازه شرقی» انجام دادند. در هیچ کدام از این عملیات‌ها نیروهای ارتش سعودی در پادگان‌ها حضور نداشتند و به نظر می‌رسد دولت سعودی کنترل مناطق مرزی خود را کاملا به نیروهای سودانی و نیروهای وابسته به دولت منصور هادی واگذار کرده است.

از سوی دیگر، نیروهای ارتش یمن و انصارالله با شلیک یک فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» و چند موشک «کاتیوشا» در نجران، ده‌ها نفر از شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی را کشته و زخمی کردند.

درگیری‌ها در یمن پس از عملیات وسیع الحدیده که به توافق سوئد منجر شد، وارد رکود شده و در مناطق کوچک و مرزی به صورت غیر منظم صورت می‌گیرد. به نوشته روزنامه لیبراسیون فرانسه، رکود و ایستایی در روند پیشروی نیروها پس از گذشت بیش از چهار سال از آغاز جنگ شرایطی را در این کشور ایجاد کرده که همه بازیگران حتی شخص بن سلمان به دنبال پایان جنگ هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    0 0
    خدا رو شکر که این عرب های بیابان گرد تازه به دوران رسیده فهمیدند که جبهه مقاومت دارای توانایی و قدرت در برابر استکبار و نوکرهای مرتجعش عین عربستان و امارات هست خدا رو شکر که این پیروزی ها حاصل صدور انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه است همان که امام فرمودند به کوری چشم منافقین و نوکرهای غربی ریاض رو هم فتح خواهیم کرد مرگ بر طرفداران آمریکا و حامیان منافق غربی ها چه داخلی و خارجی ان شالله کور بشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس