کد خبر 974816
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
ابراهیم اسدی

هافبک سابق پرسپولیس معتقد است مدیران باشگاه باید کاری می‌کردند که برانکو با خاطره‌ای ‌خوب از تیم برود نه اینکه مجبور شود برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کند.

به گزارش مشرق، ابراهیم اسدی هافبک سابق پرسپولیس معتقد است مدیران باشگاه با رفتاری که دارند به وجهه تم بزرگی مثل پرسپولیس که هواداران بسیار زیادی دارد لطمه می‌زنند. به نظر او مدیران باشگاه باید کاری می‌کردند که برانکو با خاطره‌ای ‌خوب از تیم برود نه اینکه مجبور شود برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کند چرا که این مربی کروان 4 سال برای پرسپولیس زحمت کشید و افتخارات زیادی به دست آورد و باید با رضایت کامل کشورمان را ترک می‌کرد نه اینکه به کالدرون هم توصیه کند از الان برای دریافت پولش از پرسپولیس به فیفا شکایت کند.

در مورد حضور کالدرون در پرسپولیس چه نظری دارید؟
فکر می‌کنم آقای کالدرون کارنامه خیلی خوبی دارد و اسکلت تیم هم حفظ شده است و کالدرون فقط نیاز دارد از لحاظ روانی روی بازیکنان تیم کار کند و شخصیت برانکو را داشته باشد و از بچه‌ها کار بکشد. اسکلت تیم همان تیم برانکو است و می‌تواند نتیجه بگیرد. برانکوبه پرسپولیس آمد و 4 سال زحمت کشید و افتخارات زیادی را به دست آورد و شنیده‌ام که پولش را نداده‌اند و به وکیل او هم گفته‌اند که برو شکایت کن، نمی‌دانم این شنیده‌ها چقدر صحت دارد. کالدرون زحمت خودش را دارد می‌کشد و امیدوارم حاصل زحمات او قهرمانی برای پرسپولیس باشد تا هواداران خوشحال شوند.

برانکو به کالدرون توصیه کرده از الان دنبال شکایت از پرسپولیس به فیفا برای گرفتن پولش باشد. چرا برانکو باید چنین توصیه‌ای ‌به سرمربی جدید تیم داشته باشد؟
این مسائل و مشکلات همیشه گریبانگیر پرسپولیس بوده و نمی‌دانم چه علتی دارد اما توصیه‌ام به مدیران پرسپولیس این است همانطور که ما توقع قهرمانی داریم و هواداران از تیم حمایت می‌کنند آن‌ها هم باید مربی را راضی نگه دارند. برانکو 4 سال برای پرسپولیس زحمت کشید و به تیم شخصیت داد و قهرمانی به دست آورد و دربی‌ها را برد و تیم را به فینال آسیا رساند و مدیران باشگاه باید کاری می‌کردند که راضی باشد.

من در پیج شخصی ام نوشتم که باید با خوبی و خوشی برانکو را بدرقه می‌کردیم و ای کاش خداحافظی خوبی با او می‌کردیم اما برای یک سری از هواداران سوتفاهم شد و گفتند آقای اسدی این حرفها از شما بعید است.

باید بگویم که این حرفها واقعیت فوتبال است و اگر مصطفی دنیزلی به ایران می‌آید و می‌رود به خاطر این است که خاطره خوب از فوتبال ما دارد و برانکو را نباید دل آزرده می‌کردیم. ما برانکو را فراری دادیم و صحبت من با مسولان باشگاه است که وقتی یک مربی به این خوبی و با این افتخارات را فراری بدهیم دیگر پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کنند. اسم پرسپولیس خیلی بزرگ است و با این کارها وجهه پرسپولیس را خراب نکنیم.
بیشتر بخوانید:


به برانکو حق می‌دهید که برای دریافت پولش به فیفا شکایت کند؟
خیلی‌ها در این سالها از پرسپولیس به فیفا شکایت کردند. حتی علی دایی که از جنس خودمان است و عزیز و بزرگ فوتبال ما هم هست از پرسپولیس شکایت کرد و مدیران باشگاه شرایطی را به وجود بیاورند که نه تنها خارجی‌ها بلکه داخلی‌ها هم دیگر از پرسپولیس شکایت نکنند و به وجهه پرسپولیس ضربه نزنند.

ژوزه کلی پول گرفت و کاری هم برای ما نکرد باید با آگاهی انتخاب کنیم تا پرسپولیس ضرر نکند. الان سوال هواداران این است که کالدرون می‌تواند پرسپولیس را قهرمان کند یا نه و چرا باید کاری کنیم که برانکو به کالدرون نصیحت کند از الان دنبال شکایت از پرسپولیس به فیفا باشد. ما باید کاری کنیم که وجهه پرسپولیس خراب نشود چون پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و هواداران بی شماری دارد اما به دست خودمان وجهه پرسپولیس را زیر سوال می‌بریم.

 در بحث یارگیری هم یک سری انتقادات وجود دارد که چرا پرسپولیس فقط مدافع می‌خرد در حالی که در خط حمله مشکل دارد. در این رابطه چه نظری دارید؟
والا نمی‌دانم چه کسی این نقل و انتقالات را انجام می‌دهد اما خود کالدرون هم خبر ندارد و گفته باید بازیکنانی بگیریم که خودم بپسندم و در پست تخصصی بازی کند. ایشان سرمربی تیم است و قابل احترام هستند و باید در پست هایی که نیاز دارد بازیکن بگیرد.

الان مدافع خریده‌اند شاید به این دلیل که سید جلال سن و سال بالایی دارد و شاید بخواهد خداحافظی کند یا شاید هم مدافعان تیم مصدوم هستند و بدن شان آماده نیست اما ای کاش مهاجم می‌خریدند تا فشار روی مدافعان تیم کم شود چون در این یکی دو ساله فشار زیادی روی مدافعان تیم بوده است. ما در تیم تمام کننده نداریم غیر از علیپور که در تیم مانده و در این چند سال زحمت خودش را برای پرسپولیس کشیده است.

گویا مدیران باشگاه با مهدی طارمی برای بازگشت به پرسپولیس تماس گرفته‌اند و به توافق نرسیده‌اند و بعد هم طارمی اصلا جواب تلفن مدیران پرسپولیس را نداده است. در این رابطه چه نظری دارید؟
اگر این اتفاقات واقعا صحت دارد خنده دار است. از آقای نبی مصاحبه‌ای ‌دیدم که می‌گفت با مهدی طارمی و رامین رضائیان تماس گرفته‌ایم. مهدی طارمی همان کسی است که 2 سال پرسپولیس را از پنجره نقل و انتقالات محروم کرد.

نمی‌گویم که طارمی بازیکن بدی است و طارمی به لحاظ فنی بازیکن خوبی است اما چنین شرایطی را برای باشگاه رقم زد و مدیران باشگاه خودشان را بی ارزش و بی اعتبار کردند که با او تماس گرفتند. طارمی باید اسم و رسم پرسپولیس را بشناسد و خودش دنبال پرسپولیس بیاید. من با مسائل مالی کاری ندارم اما اینکه قلب و دلش با پرسپولیس باشد مهم است و اگر واقعا اینطوری باشد اصلا نیازی به تماس گرفتن با او نیست و خودش دنبال پرسپولیس می‌آید نه اینکه با او تماس بگیرند و ناز کند. واقعا متاسفم که پرسپولیس باید نازکردن شخصیتی مثل طارمی را هم ببیند و جواب تلفن مدیران باشگاه را ندهد و در این رابطه مسولین باشگاه مقصرند.

 از این پرسپولیس توقع قهرمانی دارید؟
اگر اسکلت تیم حفظ شده باشد پرسپولیس همان پرسپولیس سال قبل است و می‌تواند به قهرمانی فکر کند. اینکه تیم سه سال قهرمان لیگ شده و امسال قهرمان جام حذفی هم شده ممکن است باعث بی انگیزگی بازیکنان بشود. این دست خود بازیکنان است که از اول کار را جدی بگیرند و باز هم دنبال قهرمانی باشند یا اینکه بی خیال باشند. بازیکن حرفه‌ای ‌جدی فکر می‌کند تا بتواند دوباره جام بگیرد. تنها دلخوشی ما خوشحالی هواداران است و امیدوارم پرسپولیس جام بگیرد تاهواداران شاد باشند.

 پرسپولیس با کالدرون می‌تواند مثل دوران برانکو به فینال آسیا برسد؟
انشا... که بتواند چون کالدرون تجربه‌اش را دارد و با الهلال به فینال آسیا رفته و با پرسپولیس هم می‌تواند دوباره به فینال آسیا برسد و قهرمان آسیا هم بشود. قهرمانی آسیا برای ما عقده نیست بلکه آرزو است و دوست داریم به آن برسیم.

رسیدن به قهرمانی آسیا برای هر تیمی امکان پذیر است و حتی دوست دارم دیگر تیم‌های ایرانی هم به آن برسند اما قهرمانی پرسپولیس در آسیا یک چیز دیگر است چون عنوان بزرگی است. ما به همه جام‌ها رسیده‌ایم و همین یک جام باقی مانده است و اگر این اتفاق بیفتد واقعا احساس غرور می‌کنم. خودم دو بار با پرسپولیس سوم آسیا شده‌ام اما اینکه به فینال برویم و قهرمان آسیا بشویم خستگی که در پیکره پرسپولیس است در می‌رود.
منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • samira IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    3 0
    نازشو نکش.دومهاجم گلزن خوب پیداکنید تا این هوس باز خارج دوست روش کم بشود.
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    2 0
    ناز نکککککن، نازتو دیگه خریدار نداره...
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    1 0
    تیم های فلک زده و بدون افتخار واقعی همیشه باید بیفتن به دست و پای بازیکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس