کد خبر 974793
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
امیررضا خادم

در حالیکه زمان زیادی تا مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی باقی نمانده، امیررضا خادم با پیامی عجیب در فضای مجازی، گره کور تایید صلاحیت کاندیداها را پیچیده‌تر کرد.

به گزارش مشرق، در حالیکه عدم تایید صلاحیت سه کاندیدای نامدار انتخابات فدراسیون کشتی همچنان با واکنش مختلف اهالی کشتی و بسیاری از علاقمندان به ورزش مواجه شده است، پیامی عجیب و معنادار از سوی امیررضا خادم در فضای مجازی، بر پیچیدگی این وضعیت افزود.

بیشتر بخوانید:

قلم قرمز روی نام قهرمانان نامزد ریاست کشتی؟

امیررضا خادم که نامش در کنار علیرضا دبیر و عباس جدیدی به عنوان اصلی ترین رقبای تایید صلاحیت نشده انتخابات کشتی مطرح است، شب گذشته بعد از اعلام رسمی اسامی کاندیداهای تایید شده، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی را منتشر کرد که در واقع نشان دهنده کنارگیری از انتخابات و کنار آمدن با عدم تایید صلاحیتش برای انتخابات است.

وی در این پیام با انتشار تصویری از چند رئیس جوان که در هیات‌های کشتی استان‌های مختلف فعالیت می‌کنند نوشت:

«ما که.....!
ولی به عنوان یک سرد و گرم چشیده «همیشه مستقل» پیشنهاد می‌کنم: هر کس سکاندار ورزش اول کشورمان شد، هوای این ۶ -۵ جوان را داشته باشد.»

البته امیرخادم در این پیام کنایه‌ای هم به یکی از رقبای اصلی خود در انتخابات زده که مشخص کند او بر خلاف رقبش یک کاندیدای مستقل بوده و برای احراز صلاحیت نیازی به رایزنی با هیچ مسئولی نداشته است.

به هر حال در شرایطی که انتخابات مجمع فدراسیون کشتی باید صبح روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه برگزار شود، می‌توان پیام امیررضا خادم و عدم تایید صلاحیت وی تا این لحظه را نوعی کناره گیری از انتخابات و انصراف از کاندیداتوری ریاست فدراسیون کشتی تلقی کرد. مگر اینکه در روزهای باقیمانده تا انتخابات اتفاق عجیب دیگری رخ دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس