رئیسی: قضاوت در مورد متهمان محیط زیستی را به قضات و متخصصان امنیتی بسپارید

رئیس قوه قضاییه از تمام فعالان محیط زیستی خواست فارغ از شناختی که خودشان از متهمان محیط زیستی دارند قضاوت در خصوص عملکرد آنها را به متخصصان امنیتی و قضات واگذارند.

به گزارش مشرق، نشست صمیمی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه با تعدادی از فعالان محیط زیستی در حوزه ریاست قوه قضاییه برگزار شد و حجت الاسلام رئیسی پس از استماع نظرات 22 نفر از شرکت کنندگان در این نشست به ایراد سخنرانی پرداخت.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت پرونده جاسوسان محیط زیستی

رئیسی در بخشی از سخنان خود در واکنش به اظهارات یکی از فعالان محیط زیستی در خصوص متهمان به جاسوسی در پوشش محیط زیست که با توجه به شناخت خود در محیط کار و دانشگاه آنها را مبرای از این اتهام می‌دانست گفت: اینکه این پرونده در سازمان محیط زیست و بین فعالان مطرح می‌شود که در دانشگاه یا موسسه‌ای این افراد را می شناختید، شما در این حیطه می توانید شناخت آن را بگویید اما بگذارید در حوزه امنیتی و قضایی متخصصان و قاضی اظهار نظر کند.

رئیس قوه‌قضاییه با اشاره به اینکه اظهارنظر نهایی باید توسط دستگاه قضایی صورت بگیرد مجدداً از فعالان محیط زیستی خواست که در حیطه فعالیت خودشان نسبت به آن اظهار نظر کنند اما اینکه قسم بخورند که اینها بی گناه بودند را به عهده قاضی بگذارند.

رئیسی با تأکید بر اینکه گروه‌های کارشناسی امنیتی و قضایی ساعت ها بر روی این پرونده کار کرده‌اند و هنوز هم ادامه دارد تصریح کرد: فعالان محیط زیستی باید منتظر نظر قاضی باشند.

وی خطاب به فعالان محیط زیستی گفت: شما از همه زوایای زندگی این افراد مطلع نیستید و به همین دلیل همه ما باید منتظر نظر دادگاه در این خصوص بمانیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
    11 1
    جاسوس که با تابلو نمیاد. با پوشش میاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس