کد خبر 974534
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
تابلوی فرهنگی - گلزار شهدا - کراپ‌شده

گروهی از خانواده معظم شهدا به همراه تنی چند از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با تجمع در قطعه۲۷ گلزار شهدا ضمن حمایت از حجاب و عفاف از افزایش بی حجابی در گلزار شهدا اظهار گلایه کردند.

به گزارش مشرق؛ عصر پنج شنبه گلزار شهدای بهشت زهرا (س) حال و هوای دیگری داشت. مادران، همسران و فرزندان و خواهران و برادران شهدا به همراه تنی چند از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با تجمع در قطعه۲۷ گلزار شهدا ضمن حمایت از حجاب و عفاف از افزایش بی حجابی در گلزار شهدا اظهار گلایه کردند.

بنابر این گزارش، در این اجتماع که به همت هیأت ماهیانه عهد با شهدا هیأت خانواده شهدا و ایثارگران برپاشده بود، خانواده شهدا در هفته عفاف وحجاب دغدغه های خود را از وضعیت حجاب در گلزار شهدا بیان کردند.

در این اجتماع ضمن قرائت زیارت عاشورا مادران شهید فراهانی، خواهر شهید حیدری و خواهر شهید هوشمند سخنرانی کردند و از حضور دختران بی حجاب در کنار مزار شهدا گلایه کردند.

همچنین جانباز ۲دست قطع و روشندل نیز با اشاره به رشادت شهدا و وصیت نامه های ایشان خواستار رعایت حجاب در جامعه و به خصوص گلزار شهدا شد.

در ادامه این مراسم پرچم متبرک امام رضا (ع) در میان خانواده شهدا قرار گرفت و فضای این اجتماع را متبرک نمود.

در پایان این مراسم تبلوهای حجاب که حاوی پیام هایی از شهدا درباره حجاب بود توسط مادران شهدا رونمایی شد و در قطعات مختلفی از گلزار شهدا نصب گردید.

قرار است این تابلوها در تمام قسمت های گلزار شهدا در راستای ترغیب و تشویق به رعایت حجاب اسلامی نصب گردد. همچنین تعداد زیادی از این تابلوها با محتوای اسلامی و تربیتی قرار است در سطح شهر تهران نصب گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
    34 5
    مسخره بازی با پول بیت المال
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    46 0
    چرا خانواده شهدا در وصف اختلاس گرها حقوق نجومی بگیرها رانت خوارها مفسدها دزدها جانیان هیچ عکسل عملی نشون نمیدن؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    0 0
    دختران و بانوان بد حجاب در کنار قبور شهدا معظم، فرزندان و افراد خانواده های آنان هستند از دیگران چه توقعی دارید!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس