کد خبر 974452
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
کودک آزاری در آمریکا؛ پرونده‌ای در سایه بی توجهی/ بررسی حساب کاربری دریافت گزارشات کودک آزاری پس از چهار سال در کلرادو

کودک آزاری معضل روبه رشد کشورهای غربی به ویژه آمریکا است که همواره مورد بی توجهی واقع شده است.

به گزارش مشرق، یک حساب کاربری دولتی که به منظور دریافت گزارش‌های کودک آزاری در ایالت «کلرداو» آمریکا راه اندازی و در چهار سال گذشته بررسی نشده و فراموش شده بود، اکنون مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش آسوشیتدپرس، مدیر اداره دفتر خدمات انسانی کودکان و خانواده‌های کلرادو از بررسی یک حساب ایمیل در کلرادو آمریکا که چهار سال پیش برای دریافت گزارشات کودک آزاری راه اندازی شده و در نهایت فراموش شده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید:


مقامات دولتی کلرداو در سال ۲۰۱۵ اقدام به راه اندازی آدرس ایمیل و یک خط تلفن اضطراری برای دریافت گزارش‌های کودک آزاری کرده بودند. اما این اقدام اندکی پس از آغاز به کار به فراموشی سپرده شد و عملا مورد نظارت قرار نگرفت. در نهایت در بررسی ایمیل‌های ارسال شده به این حساب در ماه مه سال جاری، مشخص شد ۲۳۱ ایمیل به این حساب کاربری ارسال شده است که ۱۰۴ مورد آن گزارشات کودک آزاری بوده است.

براساس آمارهای منتشر شده، ۶۷۴ هزار کودک آمریکایی در سال ۲۰۱۷ قربانی کودک آزاری یا بدرفتاری شده‌اند. از این میزان ۷۴.۹ درصد از کودک آزاری‌ها مورد بررسی قرار نگرفتند. ۱۸.۳ درصد این آمارها شامل آزارهای جسمی و ۸.۶ درصد دربرگیرنده آزارهای جنسی بودند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس