کد خبر 974148
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
جک نیکلسون

یکی از خبرنگاران نشریه تایم که تبحر زیادی در کسب اطلاعاتی داشت که از بقیه پنهان مانده بود، حقیقتی را به جک گفت که آن این بود که خواهر بزرگ تر او یعنی «جون»، در واقع مادر او بود.

به گزارش مشرق، جک نیکلسون، یکی از بازیگران تاریخ سینما وقتی جوان بود، در استودیوی فیلمسازی مشهور مترو گلدن میر مشغول به کار شد. در آنجا بود که توجه یک تهیه کننده ی هالیوودی به نام جو پسترناک به جک جلب شد و او جک را به کار بازیگری تشویق کرد.

بیشتر بخوانید:

توجیهات فرویدی برای نمایش تمایل همخوابگی «مادر» با فرزند + تصاویر

جک تا سال ۱۹۷۴، یعنی زمانی که ۳۷ سال داشت، دیگر به بازیگر بسیار مشهوری تبدیل شده بود. همان سال بود که جک به رازی پی برد که او را کاملاً شوکه کرد. یکی از خبرنگاران نشریه تایم که تبحر زیادی در کسب اطلاعاتی داشت که از بقیه پنهان مانده بود، حقیقتی را به جک گفت که آن این بود که خواهر بزرگ تر او یعنی «جون»، در واقع مادر او بود. خواهر دیگر جک یعنی لورین، ادعاهای خبرنگار را تأیید کرد. اما او هم مانند بقیه ی اعضای خانواده ی جک، نمی دانست پدر جک چه کسی بوده.

ماجرا از این قرار بود که جون در ۱۶ سالگی جک را به دنیا آورده بود. پدر و مادر جون تصمیم گرفتند این بی آبرویی را ندیده بگیرند و به دختر خود هم فرصت ساختن زندگی‌اش را بدهند، به همین دلیل پسر جون را مثل پسر خود بزرگ کردند. بنابراین، کسانی که جک ۳۷ سال آن‌ها را پدر و مادر خود می دانست، در واقع پدر بزرگ و مادر بزرگ او بودند. با این حال، هم مادر و هم مادر بزرگ جک پیش از سال ۱۹۷۴ از دنیا رفته بودند.

منبع : روزیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    43 5
    وای چقدر کثیف
  • محموداعرابی IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    7 0
    خوبه این فهمید مادرش کیه یه خرده بگرده شاید باباش روهم پیداکنه
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    2 0
    نیکلسون فیلمی با همین مضمون در جوانی بازی کرده بود (و خود کارآگاهی بود که این حقیقت را در مورد دو خواهر کشف می کند). این تشابه کمی عجیب است و شاید ساخته ذهن خلاق روزنامه نگار باشد!
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    8 3
    عجب زندگی بی سر و تهی طرف نمیدونه پدرش و مادرش کیه! کلا توی امریکا اکثر تولدها همین طوره و عادیه برای همین شریر بودنه که قابل اعتماد نیستن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس