کد خبر 973701
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
شهرک صهیونیست نشین

یک رسانه رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی در ارتش این رژیم به توانمندی‌های گروه‌های مقاومت فلسطین اعتراف کرد و از سناریوی رعب آور برای شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر داد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری واللا با به کار بردن واژه ارتش برای جنبش حماس نوشت سناریوی ارتش حماس و گروه‌های فلسطینی دیگر شامل تقویت قدرت نظامی از طریق ارسال کوادکوپترهایی است که توسعه یافته یا از راه قاچاق وارد شده و لوازم یدکی آن هم قاچاق می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عملیات زیکیم، عرض اندام نیروی دریایی حماس

این منابع افزودند کوادکوپتر ساده که هزینه آن تنها چند هزار شیکل(پول رژیم صهیونیستی) است و در اینترنت به فروش می‌رسد، ابزاری است که از عملیات نظامی حماس و تلاش‌های جمع آوری اطلاعات و نیز حمله به نیروها از طریق پرتاب مواد منفجره کمک می‌کند.

این منابع افزودند پایان احداث دیوار زیر زمینی بسیار نزدیک است و ارتش حماس این را به خوبی می‌داند و راه های متنوع و پیچیده‌ای را برای فعالیت در آسمان و زمین آماده می‌کند.

این منابع بر ضرورت آماده شدن ارتش رژیم صهیونیستی برای لحظه‌ای تاکید کرد که ده‌ها کوادکوپتر از نوار غزه به سمت شهرک‌های(صهیونیست‌نشین) پرواز کنند و در همزمان با آن، ارتش حماس بارانی از موشک‌ها را شلیک کند که رهگیری آن برای سامانه‌های دفاعی نیروی هوایی اسرائیل دشوار باشد.

پیام‌های رد و بدل شده میان تشکیلات خودگردان و آمریکا برای بهبود روابط

یک رسانه رژیم صهیونیستی از ارسال پیام هایی میان رام الله و واشنگتن برای بهبود روابط و پایان تحریم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و جارید کوشنر و جیسون گرینبلات مشاور و نماینده اش از سوی ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان خبر داد.

روزنامه یسرائیل هیوم(اسرائیل امروز) به نقل از یک مسئول ارشد در تشکیلات خودگردان در رام الله نوشت تشکیلات خودگردان در فرصتی طلایی مجددا فکر می‌کند و هیئتی از مسئولان ارشد از رام الله به ریاست ماجد فرج به زودی برای انجام مذاکره با مقامات بلندپایه آمریکا به واشنگتن خواهند رفت.

این روزنامه به نقل از این مسئول تشکیلات خودگردان آورده است تماس‌ها و رایزنی‌های سری درباره این مسئله اخیرا میان نزدیکان ترامپ و ابومازن انجام شده و دو طرف موضع مثبتی از خود نشان داده و پیشرفتی درباره امکان احیای روابط حاصل شده است.

رسانه صهیونیستی سئوال کرده است چه چیزی فلسطینیان را به تغییر شیوه خود وادار کرده است؟ یکی از دلایل آن، ناامیدی آنها از کشورهای عربی است که با مشارکت در کنفرانس بحرین با وجود درخواست‌های ابومازن برای تحریم آن موافقت کردند.

بر اساس اظهارات مسئول تشکیلات خودگردان که رسانه صهیونیستی به نامش اشاره نکرده، مسئولان تشکیلات خودگردان، شاهد خیانت(اعراب) به مسئله فلسطین بودند، با توجه به اینکه یکی از اهداف کنفرانس بحرین فشار بر ابومازن برای توقف تحریم بود. این رسانه افزود به نظر می رسد این گام(فشارها بر ابومازن) موفق بوده است.

اقدام ارتش رژیم صهیونیستی درباره جنبش حماس

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند : ارتش اسرائیل واژه شاخه نظامی حماس را حذف کرده است.

پایگاه عبری واللا امروز سه شنبه نوشت مسئولان ارتش اسرائیل واژه شاخه نظامی جنبش حماس را حذف کرده و واژه «ارتش حماس» را جایگزین آن(شاخه نظامی) کرده‌اند.

این رسانه افزود بحث و بررسی‌های عملی در ارتش اسرائیل از ارتش حماس صحبت می‌کند و این مفهوم به دلیل تغییر در ساختار و سازماندهی نیروها بر اساس لشگر و گردان و خدمت نظامی دائمی و ذخیره و روند تقویت آن بر اساس توسعه محلی و قاچاق صورت گرفته این عوامل به خدمت و نظریه رزمی و تصمیم گیری در سازمان اضافه می‌شود.

عبور هواپیمای حامل وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از آسمان عربستان

یدیعوت آحارونوت نوشت هواپیمای اختصاصی که یسرائیل کاتس وزیر خارجه اسرائیل هفته گذشته با آن به امارات متحده عربی سفر کرده بود، از آسمان عربستان سعودی عبور کرده بود. این رسانه نوشت وزارت خارجه اسرائیل اظهارنظر درباره این خبر را رد کرد

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس