خبر ویژه

گام‌های دولت در شکستن تعلیق هسته‌ای باید رو به جلو باشد نه رو به عقب.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

روزنامه رسالت در یادداشتی، با اشاره به روند بالنده و پیش‌رونده انقلاب اسلامی، از عملکرد دولت در موضوع برجام انتقاد کرد و نوشت: پیرو مهلت ۶۰ روزه به اروپا گاهی آنچنان برداشتن گام دوم و سوم سخن می‌گویند که انگار فراموش کرده‌ایم این گام‌ها، رو به جلو نیست، رو به عقب است. به عقب باز می‌گردیم؛ به سمت آن چیزی که داشتیم؛ آن چیزی که یک روز، حق مسلم ما بود. این را نباید فراموش کرد.

بیشتر بخوانید:

هر کس که دل در گرو ایران اسلامی دارد و خواهان اعتلای این مرز و بوم است، مطمئناً از اقدام اخیر دولت و شورای عالی امنیت ملی در جهت کاهش تعهدات برجامی حمایت می‌کند، اما این باعث نمی‌شود که فراموش کنیم گام اول و دومی که در کاهش تکالیف برجام برداشته‌ایم، تنها جبران گوشه‌ای از خسارت محض است و به هیچ وجه قابل افتخار نیست.

۳۰۰ کیلوگرم اورانیوم با درصد غنای پایین که چند روز پیش به آن دست یافتیم، سال‌ها پیش در کشور اتفاق افتاده بود، دستاوردی که ظرف سال‌های گذشته به ثمن بخس معامله شد و امروز، تنها در حال بازگشت تدریجی از آن مسیر بی‌سرانجامیم. حالا مسئول دولتی می‌گوید دیدید چه سریع بازگشتیم! حد و مرز برخی صفات را جابه‌جا می‌کنند کسانی که با مردم اینگونه سخن می‌گویند.

آب سنگین و کیک زرد و آنچه برای ما بود، دادیم رفت! حالا با خبر این بازگشت‌ها هم خوشحال می‌شویم و هم ناراحت؛ خوشحال نسبت به بازگشت از راه خطا و ناراحت از اینکه این گام‌ها می‌توانست رو به جلو باشد نه اینکه با گام دهم شاید به نقطه صفر برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
    0 0
    خدا لعنت کند صاحب تفکر( تکرار می کنیم) . خیانت از همه جایشان می بارد.
  • IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
    0 0
    باید خسارت نابودی تاسیسات و بتن ریزی به قلب رآکتور اراک و خسارت های دیگر رو از تک تک افراد دولت من جمله ظریف عراقچی روحانی تخت روانچی و همه دولت گرفت
  • US ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
    0 0
    یادتون نره چه اراجیفی به دکتر احمدی نژاد نسبت دادند این سلسله جریان انحرافی و همفکرانشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس