کد خبر 973281
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
ویلموتس

با سورپرایزهای ویلموتس در لیست جدید تیم ملی آشنا می‌شویم.

به گزارش مشرق، ویلموتس در اقدامی غیرمنتظره بازیکنان جوان و لیگ یکی را به تیم ملی دعوت کرد. از لیست جدید تیم ملی نام لژیونرها و چند ستاره حذف شده تا ویلموتس از نزدیک با سایر بازیکنان هم آشنا شود. بازیکنانی که عمدتا عملکرد خوبی در این فصل داشتند ولی به جز مظاهری، هیچ کدام به اردوی تیم ملی دعوت نشده بودند. مظاهری هم در اردوی قبلی که دعوت شد، با کسب اجازه از ویلموتس اردو را ترک کرد و حالا سرمربی بلژیکی تیم ملی یک فرصت دوباره به او داد خودش را اثبات کند.

تمام آمارهای زیر بر اساس داده‌های متریکا است

 احمد گوهری

دروازه‌بانی که در 14 مسابقه این فصل رحمان احمدی را نیمکت‌نشین کرده بود به تیم ملی دعوت شد. گوهری 23 ساله در پارس‌جنوبی‌جم بازی می‌‌کرد و برای فصل جدید قرار است درون دروازه سایپا قرار بگیرد. گوهری این فصل با ثبت سه کلین‌شیت، میانگین گل خورده‌اش 1.2 بود. همچنین  در هر مسابقه نزدیک به 2 مهار توپ داشت.

مهدی امینی

امینی همان دروازه‌‌بانی است که هفته بیست‌وچهارم پنالتی علی علیپور را مهار کرده بود. دروازه‌بانی که در همه رده‌های پایه تیم ملی بازی کرده و در این فصل در بازی مقابل ماشین‌سازی هم تبحرش روی مهار پنالتی‌ها را نشان داده بود. امینی توسط عبدالله ویسی جذب سپاهان شده بود و اتفاقا با مهار پنالتی در جام حذفی، خودی نشان داده بود. امینی در ابتدای این فصل با حضور پیام نیازمند در سپاهان، این تیم را ترک کرد و به پیکان رفت. افت شیخ‌ویسی شانس بزرگ امینی بود و این دروازه‌بان 21 ساله توانست در 9 مسابقه لیگ حضور پیدا کند. امینی در سه مسابقه کلین‌شیت کرد و مجموعا 10 گل خورد. طبق آمار متریکا، امینی در هر مسابقه نزدیک به 3 مهار توپ داشت و فقط 17 درصد شوت‌های در چارچوبش را گل خورد.

محمد محبی

محبی، بازیکن ۲۱ ساله فصل قبل شاهین بوشهر بود. بازیکنی که با 2 گل زده و 9 پاس‌گل، تاثیر به سزایی در صعود شاهین به لیگ برتر داشت. محبی فصل قبل در دو مرحله توسط سرمربی تیم امید به اردوی تیم ملی دعوت شد، اما در لیست نهایی مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار نگرفت. محبی در شروع فصل‌ نقل‌وانتقالات توسط قلعه‌نویی جذب سپاهان شد.

محمدحسین مرادمند

مدافع 26 ساله پدیده که در رده‌های پایه تیم ملی سابقه بازی دارد، در لیگ دوازدهم همراه سپاهان قهرمان جام حذفی شده بود و در آخرین قهرمانی لیگ سپاهان هم همراه این تیم بود. مرادمند در فصلی که گذشت در هر مسابقه 7.1 عملکرد دفاعی ثبت می‌کرد که از این حیث بهترین شاگرد یحیی گل‌محمدی بود. مدافع پدیده هم روی هوا و هم روی زمین آمار خوبی ثبت کرده بود؛ او 4.6 نبردهوایی پیروز می‌شد و دقت پاس 86.4 درصدی داشت.

ایمان سلیمی

مدافع 23 ساله تراکتور هم در 21 مسابقه این فصل در ترکیب تیمش قرار گرفته بود. سلیمی علاوه بر دو گلی که زد در فاکتورهای دقت پاس، نبردهوایی موفق و عملکرد دفاعی آمار خوبی ثبت کرد. تراکتور سلیمی را ابتدای فصل از پارس‌جنوبی‌جم خریده بود.

رضا اسدی

بهترین بازیکن فصل سایپا، یک هافبک دفاعی بود. اسدی 5 گل زد، 2 پاس‌گل داد، بیشترین لمس توپ تیمش را داشت و در فاکتورهای دقت پاس‌، نرخ تبدیل شوت به گل، دریبل موفق، توپ‌گیری از حریف، نبردهوایی موفق و عملکرد دفاعی هم جزو سه بازیکن برتر سایپا بود.

آرش رضاوند

هافبک تهاجمی 25 ساله سایپا هم در این فصل 1 گل زده بود و 2 پاس‌گل داده بود. رضاوند همراه علی دایی از نفت تهران به سایپا رفته بود. رضاوند 1 گل زد، 2 پاس‌گل داد و بیشتر از هر سایپایی در این فصل از حریف توپ گرفت.

رضا علیاری 

دفاع میانی 25 ساله سایپا هم در 22 مسابقه این فصل برای تیمش بازی کرد. علیاری در دقت پاس بهترین بازیکن تیمش بود. علیاری هم دیگر بازیکنی بود که با علی دایی از نفت به سایپا رفت.

محمد کریمی

دیگر بازیکنی که در لیست ویلموتس حضور دارد، آقای پاس‌گل لیگ است. کریمی که ابتدای فصل از تیم لیگ یکی خونه به خونه خریده شده بود، در این فصل 8 پاس‌گل با پیراهن سپاهان داد.

سعید واسعی

هافبک 24 ساله پیکان در این فصل دومین گلزن برتر تیمش بود. واسعی 3 گل زد، 1 پاس‌گل داد و بیشترین از هر بازیکن پیکان دریبل زد و بیشترین خطا هم روی او ثبت شد. واسعی قبلا در سیاه‌جامگان هم بازی می‌کرد.

امیرحسین کریمی

هافبک میانی پیکان که با شماره 99 در مسابقات لیگ حاضر می‌شد هم در لیست ویلموتس قرار گرفته است. کریمی در 24 مسابقه‌ای که حضور داشت، 1 گل زد و 1 پاس‌گل داد. کریمی از سپاهان به گسترش‌فولاد و از این تیم به پیکان پیوسته بود. 

پیمان رنجبری

مهاجم 27 ساله گلگهر فصل قبل با 16 گل زده عنوان آقای گلی مشترک را کسب کرد. رنجبری در ابتدای فصل نقل‌وانتقالات مورد توجه باشگاه استقلال هم قرار گرفته بود و حتی برای مذاکره به دفتر این باشگاه هم رفته بود. از باشگاه‌هایی که رنجبری در آن بازی کرده‌ می‌توان به شهرداری تبریز، نفت و گاز گچساران، گسترش فولاد و شهرداری اردبیل نام برد.

شهریار مغانلو

مهاجم 25 ساله ملوان دیگر آقای گل فصل قبل لیگ یک بود. مغانلو هم در فصلی که گذشت 16 گل برای انزلی‌چی‌ها به ثمر رسانده بود. مغانلو پیش‌تر در پیکان بازی می‌کرد و در ابتدای این فصل هم به پیکان بازگشت.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
    1 0
    درست اش همين هست تيم كيروش شده بود مركز پيرهاي مدافع و دفاعي ترين سيستم جهان، ويلموتس قرار هست يك تيم جوان و هجومي ببنده كه ٩٠ دقيقه قرار هست حمله كنند . در ضمن اين بازيكنان با استعداد ليگ داخلي گناه ندارند كه اسم و رسم و آوازه ندارند و داخل ايران بازي مي كنند و بايد به آن ها فرصت داده شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس