کد خبر 972645
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
هازارد

در فصلی جالب، تقریبا همه اتفاقات در ایتالیا و اینتر رخ داده است.

به گزارش مشرق، شاید از همان اول هم می‌شد انتظار داشت فصل نقل و انتقالات تابستانی رونق زیادی نداشته باشد اما کسی فکر نمی‌کرد که پس از رقم خوردن چند انتقال مهم، حالا  تنور چنان سرد باشد که چگونگی استفاده اینتر از بازیکنان جوانش سوژه اصلی رسانه‌های ایتالیایی باشد! 

فصل داغ مربیان سری A

 از مجموع 4 تغییر بزرگ مربیان در تیم‌های مطرح 5 لیگ معتبر اروپا، 3 تغییر در نیمکت 3 تیم اول پرافتخار فوتبال ایتالیا رخ داد؛ جایی که مائوریتزیو ساری معمولا بازنده به جای آلگری، روی نیمکت یوونتوس همیشه برنده نشست، اسپالتی رفت و کونته معمولا برنده جایش را روی نیمکت اینتر معمولا بازنده فصول اخیر گرفت و البته میلان قسمت هفتم سریال استخدام مربیان متوسط پس از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ داخلی را با جذب مربی موفق فصل قبل سامپدوریا یعنی جامپائولو روی پرده برد. 6 قسمت قبلی توسط مونتلا، میهایلوویچ، اینزاگی، بروکی، سیدورف و گتوسو اکران شد.خارج از سری A تنها انتقال مهم، پر شدن جای خالی ساری روی نیمکت چلسی با فرانک لمپارد جوان اما موفق بود.

جذابیت ساقط شده 

در دایره بازیکنان، بازار بیش‌تر در انحصار اینتر و سری A قرار دارد. اینتر 31 بازیکن جدید در لیست خودش دارد؛ از بازیکنان بزرگی مانند گودین تا متوسط‌هایی مانند لاتسارو، سنسی و بریتونی. بزرگ‌ترین انتقال هم بازگشت بوفون به یوونتوس پس از یک فصل ناموفق در پاری‌سن‌ژمن بود. برنامه او، یک فصل حضور به عنوان دروازه‌بان دوم و سپس خداحافظی از فوتبال و حضور در کادر فنی تورینی‌هاست. یووه علاوه بر  بوفون، رمزی و رابیوت را هم جذب کرده و به نظر می‌رسد کامل‌تر از فصل قبل باشد. در کنار این ستاره‌ها حضور جوانانی مانند میرح دمیرال هم می‌تواند بیش از پیش قهرمان 8 فصل اخیر سری A را تقویت کند. در زمینه خرید پدیده، اینتر هم قدم‌های مثبتی برداشت و آگوم، پدیده فرانسوی 17 ساله سوشو را به خدمت گرفت. علاوه بر این، اینتری که همیشه بازیکنان جوانش را قربانی طراز مالی‌اش می‌کرد، این بار رویه متفاوتی در پیش گرفته و با تمدید قرارداد و نفروختن پدیده‌هایی مانند اسپوزیتو نشان داد قصد سرمایه‌گذاری روی جوانانش را دارد.

رئال خبرساز و بارسای هلند دوست

  گران‌ترین انتقال تابستان توسط رئال مادرید انجام شد؛ آن هم با صد میلیون یورو برای جذب ادن هازار از چلسی. همشهری رئال یعنی اتلتیکو هم برای عقب نماندن از قافله برخلاف فلسفه خودش عمل کرد و  ژائو فیلیکس، پدیده بنفیکا را با پرداخت 126 میلیون یورو به خدمت گرفت. بارسلونا هم از این خوان گسترده بی‌نصیب نماند و سومین خرید پرسرو صدای تابستان را رقم زد. دی‌یونگ، ستاره فصل قبل آژاکس در ازای 75 میلیون یورو راهی بارسلونا شد. بایرن‌مونیخ برای جذب لوکاس هرناندس 80 میلیون یورو پرداخت و رودری با 10 میلیون یورو کم‌تر از این مبلغ راهی منچسترسیتی شد.

تاتنهام پس از 2 تابستان بدون خرید، جبران کرد و با جذب اندومبله گران‌ترین خرید تاریخش را انجام داد.  2 چهره پرسروصدای فصل نقل و انتقالات، لوکا یوویچ و ون‌بیساکا به ترتیب راهی رئال مادرید ومنچستریونایتد شدند.  اما تیمی که در اوایل فصل نقل و انتقالات خیلی خوب عمل کرد، دورتموند نام داشت و یکی از بهترین خریدهایش، برانت بود. علاوه بر او، تورگن هازار و این اواخر مت هوملس به ترکیب زردها اضافه شدند و حالا در فاصله یک ماه مانده به پایان فصل نقل و انتقالات، نایب‌قهرمان فصل قبل بوندس‌لیگا بار خوش را بسته است. مانولاس از رم به ناپولی رفت تا به تقویت تیم آنچلوتی کمک کند؛ همان طور  که پیش‌بینی می‌شود پاوار، زننده زیباترین گل جام‌جهانی 2018 عصای دست بایرن کواچ در فصل آینده باشد. از جدایی سیلسن از بارسلونا و پیوستنش به والنسیا هم می‌توان به عنوان یک خرید بزرگ یاد کرد. در این بین، رودریگو  و مندی به عنوان خرده خرید البته قیمتی به رئال مادرید اضافه شدند. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس