کد خبر 972320
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
آمریکا کشور فرصت‌ها برای کشتن یا کشته شدن؟

گزارش اولیه مشاغل ماه ژوئن آمریکا که توسط شرکت خصوصی ای‌دی‌پی منتشر شد، نشان می‌دهد رشد مشاغل آمریکا در این ماه بسیار کمتر از حد انتظار بوده است و تنها ۱۰۲ هزار شغل جدید ایجاد شده است.

به گزارش مشرق به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، پیش از انتشار گزارش رسمی اشتغال ماه ژوئن در جمعه شب، گزارش اولیه مشاغل ماه ژوئن آمریکا که توسط شرکت خصوصی ای‌دی‌پی منتشر شد، نشان می‌دهد رشد مشاغل آمریکا در این ماه بسیار کمتر از حد انتظار بوده است و تنها ۱۰۲ هزار شغل جدید ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید:

۱۶ میلیون زن در آمریکا زیر خط فقر زندگی می‌کنند

از نوزادانی که در سطل بیمارستان رها می‌شوند تا کودکانی که از سطل آشغال غذا می‌خورند/ فقرا در آمریکا و اروپا چگونه زندگی می‌کنند +عکس و فیلم

روایت تکان‌دهنده مجله تایم: معلمان آمریکایی که برای ادامه زندگی «خون» و «لباس» خود را می‌فروشند +عکس

نگرانی سازمان ملل از افزایش بی‌خانمان‌های آمریکا

پس از ۱۰ سال رشد اقتصادی و بهبود از سقوط رخ داده در رکود بزرگ اقتصادی جهان، توانایی اقتصاد آمریکا برای ایجاد مشاغل جدید به شدت کاهش یافته است. اولین علت این امر این است که آمریکا با کمبود کارگر مواجه شده است و دلیل دوم این است که جنگ تجاری آمریکا در حال نگران کردن کارفرمایان است.

اقتصاددانان پیش‌بینی کرده بودند که اقتصاد آمریکا در ماه ژوئن ۱۶۵ هزار شغل ایجاد خواهد کرد و پس از افت شدید مشاغل جدید در ماه می و اضافه شدن تنها ۷۵ هزار شغل، دوباره بازار کار رونق خواهد گرفت. اما گزارش ای‌دی‌پی نشان داد که تنها ۱۰۲ هزار شغل جدید اضافه شده، که این بسیار کمتر از حد انتظار است.

گزارش رسمی اشتغال ماه ژوئن، که جمعه شب منتشر خواهد شد، در زمان بسیار حساسی برای اقتصاد آمریکا ارائه می‌شود و می‌تواند نشانه‌های لازم برای فدرال‌رزرو، برای کاهش نرخ بهره در انتهای این ماه را فراهم کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس