زمان اعلام نرخ غذا و اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی/ برای سال تحصیلی جدید افزایش وام‌ داریم

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: نرخ غذا و اجاره بهای خوابگاه‌ها در جلسه ۱۹ مرداد هیئت امنا مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، عباس قنبری قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره تعیین نرخ غذا و خوابگاه دانشجویی برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: نرخ غذا و اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی در کمیسیون دائمی صندوق رفاه دانشجویان بررسی می‌شود و بعد از تصمیم هیئت امنای صندوق اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان ۱۹ مرداد ۹۸، گفت: نتیجه جلسه کمیسیون دائمی صندوق در  جلسه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان بررسی و کاهش یا افزایش نرخ غذا و اجاره بهای خوابگاه در این جلسه مشخص می‌شود.

قنبری با اشاره به افزایش وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید، تشریح کرد: برخی از وام‌های دانشجویی درصدی افزایش خواهد یافت اما هنوز مصوب نشده و اسامی وام‌های مذکور در حال حاضر اعلام نمی‌شود؛ پیشنهاد شده است برخی از وام‌ها که اهمیت زیادی دارند افزایش یابد که یکی از این وام‌ها، وام تغذیه است.

استمرار در پرداخت وام‌های دانشجویی

وی با اشاره به اینکه پرداخت وام‌های دانشجویی استمرار پیدا می‌کند، گفت: باید گفت وام ویژه دکتری شرایط متاهلی و مجردی ندارد و این شرایط نسبت به گذشته تغییر نکرده، اما افزایش ۱۰۰ هزار تومان پیش بینی شده که بحث شرایط کیفی علمی دانشجویان نیز در آن مطرح است.

وی یادآوری کرد: برخی از وام‌ها ممکن است شرایط دریافت متفاوتی داشته باشند که با شروع سال تحصیلی جدید تصمیمات در این موارد اتخاذ می‌شود؛ در تلاش هستیم تا بتوانیم هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی وضعیت دانشجویان را ارتقا دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    0 0
    هیچ کیفیت وفراوانی درکارنیست فقط گرانی پشت سر گرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس