کد خبر 972253
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
نصب بنر بر ساختمان‌های بدون شناسنامه برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز

رئیس جهاد کشاورزی شمیرانات اعلام کرد:امروز با عنایت به دستور مقام قضایی لواسان و با حضور نیروی انتظامی نسبت به پلمب ساخت و سازهای جدید در این منطقه اقدام گردید.

به گزارش مشرق، ایلکا رئیس جهاد کشاورزی شمیرانات،با اشاره به دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات مبنی بر اینکه تمامی ساختمان‌هایی که بدون نصب تابلوی شناسنامه ساختمان در اراضی کشاورزی و در حریم و بستر رودخانه‌ها بصورت غیر مجاز در حال احداث هستند، با نصب بنر پلمب شوند، گفت: در طی امروز با عنایت به دستور مقام قضایی لواسان و با حضور نیروی انتظامی نسبت به پلمب ساخت و سازهای جدید در این منطقه اقدام گردید.

ببینید

عکس/ پلمب ساخت و سازهای غیرمجاز در شمیرانات

وی افزود: بر این اساس از تاریخ نصب بنر ادامه ساخت و ساز به منزله فک پلمب محسوب و مرتکبین به اتهام فک پلمب تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

ایلکا با اشاره به اجرای احکام رفع تصرفات ادامه داد: در سه ماهه اول سالجاری، با کسب دستورات لازم از رئیس حوزه قضایی لواسانات و رودبار قصران، پیگیری همه جانبه قضایی و باهمکاری نیروی انتظامی و کلانتری لواسان، فشم و لتیان، طبق تبصره ٢ ماده ١٠ قانون حفظ کاربری اراضی، حکم قضایی در رابطه با بالغ بر ۷۴ مورد تغییر کاربری‌های غیر مجاز در دو بخش لواسانات و رودبار قصران اجرا گردید و ۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان شمیرانات آزاد سازی شد.

رئیس جهاد کشاورزی شمیرانات خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته بالغ بر ۵۷۲ مورد حکم قطعی و دستورات تبصره دو ماده ده در سطح شهرستان شمیرانات با همکاری روسای حوزه قضایی بخش لواسان و رودبار قصران اجرا گردید و مساحت ۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی اعاده شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    1 0
    تخریب مراتع و جنگلها خیلی بیش از این حرفهاست. خیلی خیلی زیاد. کافیه با گوگل مپ از بالا به اینها نگاه کنید. انگار کچل شده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس