کد خبر 972012
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
غلامرضا صادقیان

مدیرعامل تراکتور عنوان کرد که بازیکنان خارجی مد نظر این باشگاه سابقه بازی در ایران را نداشته‌اند و مذاکره با استنلی صحت ندارد.

به گزارش مشرق، صبح امروز خبری مبنی بر پیشنهاد نجومی تراکتورسازی به کی‌روش استنلی منتشر شد که پس از آن سرمربی و سرپرست باشگاه سپاهان مدعی شدند این بازیکن از تیم لیگ برتری پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری دریافت کرده و با وجود اینکه نامی از تیم مورد نظر برده نشد مشخص بود منظورشان تراکتورسازی تبریز است. با این وجود مدیرعامل تراکتورسازی هرگونه مذاکره با این بازیکن را تکذیب می‌کند.

غلامرضا صادقیان در خصوص پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری به کی‌روش استنلی اظهار داشت: در مورد تراکتورسازی این روزها اخبار زیادی منتشر می‌شود و هر روز یک بازیکن را گزینه ما معرفی می‌کنند ولی ما با هر بازیکنی مذاکره کنیم و به توافق برسیم از طریق رسانه باشگاه اعلام می‌کنیم و خواهش ما این است که به شایعات دامن زده نشود.

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیرعامل تراکتور به جذب یک پرسپولیسی

وی افزود: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم بازیکنان خارجی مورد نظر تراکتورسازی سابقه بازی در لیگ برتر را ندارند و همین موضوع نشان می‌دهد خبر مذاکره با مهاجم سپاهان و هرگونه ادعا در مورد پیشنهاد ما به این بازیکن صحت ندارد.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد آخرین وضعیت استوکس و دژاگه هم گفت: در مورد این دو بازیکن هم پیش از این توضیح داده بودیم که بازیکن ما هستند و سرمربی بر حفظ آنها تاکید دارد و باید هرچه زودتر در تمرینات حاضر شوند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس