کد خبر 971719
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
کوپا آمریکا 2020

چهل‌وهفتمین دوره مسابقات کوپا آمه‌ریکا با فرمتی جدید به میزبانی دو کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ در حالی به مرحله نیمه‌نهایی رسیده که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبل) به طور رسمی اعلام کرد دو کشور کلمبیا و آرژانتین میزبان دوره بعد این مسابقات خواهند بود. این مسابقات در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۹۹) با برگزاری بازی افتتاحیه در آرژانتین آغاز و دیدار فینال هم در کشور کلمبیا انجام خواهد شد. این برای اولین بازی در تاریخ این رقابت‌هاست که دو کشور میزبان مشترک کوپا آمه‌ریکا می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

پیش بازی جدال حساس برزیل و آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا

طبق اعلام کونمبل چهل‌وهفتمین دوره مسابقات کوپا آمه‌ریکا در دو گروه شمالی و جنوبی قاره آمریکای جنوبی برگزار خواهد شد و مجموعاً ۳۸ بازی انجام خواهد شد. دو تیم برتر گروه شمالی و دو تیم برتر گروه جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی با هم مصاف خواهند کرد و تا پیش از این مرحله تیم‌های این دو گروه با هم رقابت نخواهند کرد. قرار است دوره بعد قطر و استرالیا به عنوان قهرمانان دو دوره اخیر جام ملت‌های آسیا به عنوان میهمان در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

در گروه شمالی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۰ تیم‌های بزریل، کلمبیا، ونزوئلا، اکوادور، پرو و یکی از تیم‌های میهمان حضور خواهند داشت و در گروه جنوبی هم تیم‌های شیلی، اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی و یکی از تیم‌های میهمان با هم رقابت خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس