کد خبر 971611
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
مسعود تابش

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: سال گذشته قرار بود یک میلیون دلار با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به ما داده شود اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش مشرق، مسعود تابش در خصوص بدون بدهی بودن باشگاه سپاهان برای شروع فصل جدید گفت: خدا را شکر ما نه تنها با فدراسیون تسویه کرده‌ایم، بلکه به هیچ ارگان و بازیکنی بدهی نداریم و فصل جدید را بدون بدهی شروع می‌کنیم. من اعتقادم این است که هر تعهدی کردم انجام بدهم و خدا کمک کرده و تا به امروز همه آنها انجام شده است.

تابش در خصوص جلسه هفته گذشته در مورد بررسی مشکلات ورزشگاه نقش جهان گفت: در جلسه‌ای که با نمایندگان وزارت ورزش، فدراسیون و سازمان لیگ داشتیم، مسائل مختلف بررسی شدند. در نقش جهان اقدامات بسیار خوبی انجام شده، تنها بحث موارد امنیتی و ایمنی ورزشگاه بود، مانند اینکه صندلی‌ها شماره‌گذاری بشوند یا فروش الکترونیکی بلیت‌ها و گیت‌های الکترونیکی که ما قرارداد همه آنها را بسته‌ایم و حتی مبلغی را هم به عنوان پیش‌پرداخت داشته‌ایم. اعتقادم این است که ورزشگاه نقش جهان برای فصل جدید می‌تواند بسیار بسیار آماده باشد و ما آماده میزبانی از مسابقات هستیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش سپاهان به پیشنهاد پرسپولیس به کی‌روش

تابش در مورد اینکه وزارت ورزش و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ۵۰۰ هزار یورو کمک کرده، گفت: من هم این را شنیده‌ام، امیدوارم وزارت ورزش ۵۰۰ ه زار یورو هم به ما کمک کند. شدیداً در مضیقه هستیم. در فصل گذشته هم مشکلات ارزی داشتیم. قرار بود یک میلیون دلار با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به ما بدهند که نشد. همه باشگاه‌ها مشکل دارند و ما هم مشکل داریم. من اگر ارز مورد نیازم تأمین شود، می‌توانم قرارداد بهتر ببندم و بهتر عمل کنم. امسال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی حضور داریم و می‌خواهیم در همه آنها با قدرت شرکت کنیم. امیدواریم به ما هم کمک شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه تکلیف واگذاری ورزشگاه نقش جهان چه شد، گفت: یکی از مشکلات ما همین بوده که ورزشگاه نقش جهان تحویل ما نشده است، خدا را شکر ظاهراً این ماجرا به انتها رسیده و مقرر شده که ظرف یکی دو هفته آینده این کار صورت بگیرد.

تابش در خصوص اردوی سپاهان گفت: مشغول بررسی شرایط هستیم تا ان‌شاءالله از کشور ترکیه برای برگزاری اردو استفاده کنیم.

وی در خصوص برگزار نشدن مسابقه سوپرجام گفت: ما این مسئله را فراموش کردیم و می‌خواهیم به آینده فکر کنیم.

تابش در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است فینال جام حذفی و نحوه برگزاری آن باعث برگزار نشدن بازی سوپرجام شده باشد، گفت: آن جام و نحوه برگزاری به آبروی ورزش ما ضربه زد و آن را خدشه‌دار کرد، قطعاً آن بازی باعث شد که سوپرجام را برگزار نکنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    3 1
    شما که معتقدید دولتی نیستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس