کد خبر 971047
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کوتینیو

فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا ممکن است به باشگاه سابق خود لیورپول برگردد.

به گزارش مشرق، فیلیپه کوتینیو ژانویه ۲۰۱۸ و پس از چند ماه پر حرف و حدیث از لیورپول با قراردادی به ارزش ۱۶۰ میلیون یورو راهی بارسلونا شد. شروع او خوب بود ولی رفته رفته دچار افت شد و فصل گذشته برای او کابوس وار سپری شد.
بیشتر بخوانید:

کوتینیو که این روزها خود را برای نیمه نهایی کوپا آمه ریکا با تیم ملی کشورش آماده می‌کند، اخیراً گفته است که در مورد آینده اش در بارسا تردیدهایی دارد و ممکن است از این باشگاه جدا شود. او از چلسی پیشنهادی جدی داشت ولی پس از محرومیت این باشگاه از خرید بازیکن، قضیه منتفی شد. کوتینیو همچنین پیشنهاد منچستریونایتد را نیز رد کرد.

طبق ادعای نشریه "Le10Sport"، باشگاه لیورپول در حال حاضر جدی ترین خواهان کوتینیو است و خود را برای بازگرداندن او مهیا می‌کند. بارسلونا نیز مخالفتی با این قضیه ندارد و موافق جدایی ستاره برزیلی است؛ چرا که به پول برای بازگردان نیمار نیاز دارد.

لیورپول پس از کسب عنوان قهرمانی اروپا خود را برای جنگی تمام عیار با سیتی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر آماده می‌کند و قطعاً کوتینیو می‌تواند خط میانی این تیم را قدرتمندتر کند. او زمانی که برای لیورپول بازی می‌کرد، یک بازیکن همیشه ثابت بود و محبوب هواداران؛ هرچند که الان قطعاً محبوبیت سابق خود را از دست داده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس