عرب: خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد، برانکو می‌ماند/ مطالبات او را به صورت نقدی به وکیلش پرداخت خواهیم کرد

مدل انتخاب مربی سرمربی برای پرسپولیس که سرانجام بی فایده هم بود، موردی بی مانند در تاریخ فوتبال دنیاست!

به گزارش مشرق، مدیران پرسپولیس به بهانه رهایی از حاشیه‌های داخلی راهی ترکیه و شهر استانبول و هتل حیات این شهر شدند تا شاید به دور از حاشیه‌ها بتوانند مربی جدیدشان را انتخاب کنند اما عجیب اینکه سفرشان لو رفت و خبرنگارانی‌هم دوربین به دست در روز مذاکرات آنجا بودند.

 

فاجعه اما برنامه این سفر ۴ نفره و هزینه‌هایش است. آنها حداقل با سه گزینه اروپایی و نمایندگان دو مربی دیگر مذاکراتی داشته اند که هیات‌هایی سه نفره را به طور متوسط هر کدام‌شان شامل می‌شدند.


این یعنی پرسپولیس برای چنین رایزنی خارج از عرفی که در آن در یک روز سه مربی یعنی کاررا، کالدرون و مربی یونانی ولمونیس را به این هتل کشیده و همزمان با آنها جلساتی گذاشته بود هزینه پرداخت کرده است.


مدیران پرسپولیس دیشب بی آنکه جایگزینی برای برانکو پیدا کنند از ترکیه به تهران برگشتند. آن هم با دست خالی. درحالی که تمام گزینه‌ها تقریباً ارقام پیشنهادی‌شان دو برابر قیمت عرفی‌شان بوده است.

اینکه کاررا دو میلیون یورو سالانه از پرسپولیس خواسته، الکساندر نوری یک میلیون یورو، آنته چاچیچ ۱/۲ میلیون یورو و کالدرون هم چیزی حدود یک و نیم میلیون یورو، از این بابت که قرمزها برای جایگزینی برانکو با چند مربی بزرگ دنیا دیدار داشتند و پیشنهادات‌شان را شنیدند شاید اتفاقی هیجان انگیز برای مذاکره کنندگان باشد اما عدم معرفی سرمربی جدید برای تیمی که روی هواست، اتفاقی اضطراب زاست.

بیشتر بخوانید:

زمان اعلام نام سرمربی جدید پرسپولیس

 


اتفاقی که تنها هدر دادن سرمایه‌های این تیم را به همراه دارد.


در کدام تیم دنیا چنین بازار مکاره‌ای راه افتاده که یکی با همسرش برای صرف قهوه، دیگری با وکلایش به وقت ناهار و آن یکی هم با ترکیبی از رفقا برای شام، مهمان تیمی باشد و همه گزینه‌ها و دلال‌های‌شان در یک هتل همراه هم باشند؟


گروه مذاکره کننده ای که در میان‌شان علی رغبتی و مهدی محمدنبی دو عضو هیات مدیره وابسته به وزیر ورزش حضور داشته اند، باید برای هواداران پرسپولیس مشخص کنند این نمایش خارج از عرف و سفر سیاحتی‌شان چقدر هزینه داشته. اینکه وحید قلیچ با آن ادبیات عامیانه اش بگوید شبی ۱۴ میلیون هزینه کرده اید برای اینکه در ترکیه موز بخورید، اگرچه شاید خیلی وزین نباشد اما خالی از واقعیت هم نیست.


مذاکراتی که با انتقاد هواداران تیم هم روبرو شده است و البته می‌تواند عواقب بدی در شروع لیگ برای موفق ترین تیم دهه ۹۰ فوتبال ایران داشته باشد.


حالا اما وزارت ورزش بر اساس قانون شفاف‌سازی دولت، به عنوان نهادی که به این دبیرخانه پیوسته، موظف است هزینه‌های فاکتورشده سفر ترکیه مدیرانش در تیم دولتی پرسپولیس را منتشر کند و مشخص شود این مذاکرات چقدر هزینه از بیت المال داشته اند.هزینه‌هایی که باید از حساب پیامک‌های دانه به دانه هواداران پرداخت شود.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    0 0
    البته از جیب ملت ..چرا این خصوصی نمی کنید
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    0 0
    وزیر لنگی
  • علی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    6 2
    مشرق خجالت بکش واینقدر برای پرسپولیس حاشیه درست نکن خدا فتنه گران را دوست ندارد
  • تیراختوررر IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    1 0
    ایران چون امنیت دارد مبالغ خوبی پیشنهاد دادنده...خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس