کد خبر 970179
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کریم انصاری فرد

دیروز حوالی ظهر عکسی از مذاکره تیم سه نفره پرسپولیس در هتل حیات ریجنسی استانبول منتشر شد که در حال مذاکره با یک مربی خارجی بودند.

به گزارش مشرق، شباهت طرف مذاکره‌کننده با مدیران پرسپولیس با آنته چاچیچ همه رسانه‌های داخلی و حتی فضای مجازی را به اشتباه انداخت. همه تصور کردند مربی مورد نظر آنته چاچیچ کروات است، چون در تصاویر دور به این مربی کروات خیلی شباهت داشت در حالی که طرف تاکیس لمونیس بود؛ مربی یونانی که ۴ بار توانسته المپیاکوس را قهرمان لیگ یونان کند و از محبوبیت خاصی نزد هواداران این تیم برخوردار است.

شاید برای شما هم عجیب باشد که این مربی یونانی چگونه به جمع گزینه‌های پرسپولیس اضافه شده است؟ این مربی یونانی توسط یک ایجنت به مدیران پرسپولیس معرفی شده بود. از آنجایی که تیم سه نفره پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید شناخت خاصی از لمونیس نداشت با کریم انصاری‌فرد تماس گرفتند. مهاجم ملی‌پوش کشورمان که سال ۲۰۱۷ زیر نظر لمونیس یونانی و در تیم المپیاکوس توپ زده تأیید کرد او مربی خوبی است.

بیشتر بخوانید:

زمان اعلام نام سرمربی جدید پرسپولیس

شنیدیم کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با مدیران پرسپولیس از خصوصیات فنی و اخلاقی لمونیس تعریف کرده و اطلاع داده او در یونان هم مربی بسیار محبوبی است و می‌تواند نزد هواداران پرسپولیس هم محبوب شود.

مذاکرات مدیران پرسپولیس با این مربی در استانبول انجام شد و باید دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد؟

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس