کد خبر 970126
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
علیرضا امامی فر

دستیار سابق علی کریمی در سپیدرود گفت: من با دینورزاده، با حمید درخشان و علی دایی در پرسپولیس و همچنین با علی کریمی در سپیدرود همکاری کردم و حتماً این توانایی وجود داشته که در کنار این عزیزان بودم.

به گزارش مشرق، علیرضا امامی‌فر درخصوص اینکه آیا به عنوان مربی جدید تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شده یا خیر، گفت: بله این اتفاق رخ داده است. هفته گذشته نشستی را با مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته فنی داشتیم و این عزیزان روی من نظر مثبت داشتند و صحبت‌هایی پیرامون رزومه کاری من و وظایفی که به بنده می‌دهند انجام شد و در نهایت امروز متوجه شدم که این اتفاق رخ داده و خبر هم ظاهراً رسانه‌ای شده است.

بیشتر بخوانید:

یک پرسپولیسی دیگر دستیار ویلموتس شد

وی در پاسخ به این سوال که آی ویلموتس در این جلسه حضور داشت یا خیر، گفت: آقای ویلموتس نبودند اما قرار است به عنوان دستیار تیم ملی حضور داشته باشند. وحید هاشمیان هم به عنوان عضو کادر فنی تیم ملی و یک ایرانی در آنجا حضور دارد و شخصاً حس می‌کنم عضو کوچکی از یک جای بزرگ و با ارزش شدم و باید قدر آن را بدانم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: من با خیلی از عزیزان کار کردم در برق شیراز با آقای دینورزاده با حمید درخشان و علی دایی در پرسپولیس و همچنین با علی کریمی در سپیدرود همکاری کردم و حتماً این توانایی وجود داشته که در کنار این عزیزان بودم. مطمئناً از کنار این دوستان چیزهای زیادی یاد گرفتم و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس