کد خبر 969802
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
تهران| آتش‌سوزی در یک بیمارستان و انتقال حدود ۴۰ بیمار

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک بیمارستان در بلوار هجرت خبر داد و گفت: حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر از بیماران به بخشهای دیگر انتقال یافته اما در روند درمانی آنها اختلالی ایجاد نشد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در بیمارستانی در بلوار هجرت درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۱:۰۸ ظهر امروز یک مورد مشاهده دود و آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در بزرگراه افسریه، بزرگراه بسیج، بلوار هجرت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در بیمارستان مشخص شد از قسمت داکت و رایز (محل عبور سیمها و تأسیسات) در بخش درمانی این مرکز، آتش‌سوزی و کندسوزی اتفاق افتاده که پیش از رسیدن آتش‌نشانان، پرسنل آتش‌نشانی و اطفای حریق مجموعه، مشغول عملیات، خاموش کردن آتش و تخلیه دود شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ایجاد خطر برای بیماران، کار انتقال آنها به بخشهای دیگر صورت گرفت و حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر از بیماران به بخشهای دیگر انتقال یافته اما در روند درمانی آنها اختلالی ایجاد نشد.

ملکی تصریح کرد: آتش به سرعت با کمک آتش‌نشانان و با هوشیاری و عملکرد صحیح آتش‌نشانان آن مرکز خاموش شد هم‌اکنون نیز آتش‌نشانان مشغول بازبینی مجدد محل حادثه هستند.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت و مورد خاصی برای بیماران به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه پس از تخلیه دود، بیماران به بخشهای خود مراجعه می‌کنند، گفت: خوب است مراکز عمومی و خصوصی نسبت به راه‌اندازی و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی اقدام کنند و سازمان آتش‌نشانی نیز برای آموزش آنها آمادگی کامل دارد.

ملکی ضمن تحسین از عملکرد این مراکز درمانی و تجهیز به ایستگاه آتش‌نشانی، متذکر شد: پیش از این حادثه، آتش‌نشانان تهرانی با این مرکز تعامل داشتند و آموزشهای لازم به آنها باعث شده بود و در این حادثه نیز، خودشان اقدامات اولیه را انجام دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس