کد خبر 969670
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
پرو پئیچ

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:با ورود وزیر ورزش به مشکل پروپیچ امیدوار به حل مشکل پرداخت پول این بازیکن هستیم.

به گزارش مشرق، کامران منزوی در گفت و گو با برنامه سه کنج شبکه سوم سیما گفت: من نقدها را قبول دارم ولی معتقدم کار در استقلال بسیار دشوار است.

وی در خصوص مشکلاتی که خطیر برای استقلال به وجود آورده است و خیلی‌ها به عملکرد وی انتقاد دارند گفت: خطیر زیر مجموعه فتحی است ولی او هم زحمات خودش را کشیده است. زمانی که من و خود آقای نظری جویباری در باشگاه پست داشتیم خیلی نقدها به ما هم وارد شده است. بهترین قاضی به عملکرد خطیر خود فتحی است، البته بعضی مواقع اتفاقاتی می‌افتد که نباید بیفتد. خطیر اگر کاری می‌کند صد در صد برای خیر و صلاح باشگاه انجام می‌دهد. او مشکل شخصی با کسی ندارد.

بیشتر بخوانید:

طلب شاکی استقلال 13 برابر شده است!

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه قبلاً مدعی شده بود مشکل پروپیچ حل می‌شود گفت: من قبلاً گفتم امیدوارم با مساعدت فدراسیون مشکل حل شود. الان هم با ورود وزیر ورزش و مساعدتی که انجام شده ان شاالله مشکل حل شود. البته این حل شدن مشکل، آینده استقلال را خراب می‌کند چون بودجه فعلی خرج گذشته می‌شود و بودجه آینده خرج امروز می‌شود. امیدوارم با مساعدت وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و فدراسیون حل شود.

وی تاکید کرد: البته این مشکل مشکل قبل هم نیست، چون مدیر وقت پولی نداشت که پرداخت شود. اتفاق امروز به خاطر محدودیت مالی بوده است. الان هم شرایط همینگونه است و منابع مالی ما محدود است. بحث اصلی و درس از اتفاق پروپیچ این است که ما بازیکن خارجی بی کیفیت نیاوریم. رافت قلی‌اف، گیلائوری، و جان واریو بازیکنان با کیفیتی هستند. همین پاتوسی بازیکن با کیفیتی است.

منزوی در خصوص وضعیت پاتوسی گفت: علی خطیر با او در تماس است و ان شاالله مشکل او هم حل می‌شود. اگر بازیکنی مثل پروپیچ به استقلال می‌آید و می‌بینید به درد نمی‌خورد نباید در تیم بماند. مثلاً چند سال پیش گلر دوم از استرالیا آوردیم، آیا واقعاً گلر خوب در ایران نداریم که از استرالیا آوردیم؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    0 2
    آقا صداشو در نیارین، فعلا یه مدت شعار وزیر پرسپولیسی ندین ببینیم چی میشه اگه فصل بعد نتیجه نگرفتین دوباره شروع کنین به شعار وزیر پرسپولیسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس