برجام نمایه

منابع دیپلماتیک از هشدار فرانسه، انگلیس و آلمان به ایران درباره عدم پایبندی به برجام خبر دادند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که فرانسه، انگلیس، و آلمان دو روز قبل طی پیامی به ایران درباره عدم پایبندی به تعهداتش در قبال برجام هشدار داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

روایت «ترزا می» از اولویت لندن در روابط با تهران

این در حالی است که آمریکا امروز بار دیگر به بهانه‌های واهی تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در این باره گفت که فرمان اجرایی را امضا کرده است که به موجب آن تحریم‌های سهمگینی علیه تهران اعمال خواهد شد که نهاد رهبری ایران را نیز شامل می‌شود.

رئیس‌جمهور آمریکا در حالی که در اتاق بیضی کاخ سفید فرمان اجرایی اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را امضا می‌کرد، اظهار داشت: ما به افزایش فشار علیه ایران ادامه خواهیم داد. ایران هرگز نخواهد توانست به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هادی IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 0
    پایبند نباشیم مثلا میخوان چه غلطی بکنن..تحریما از این بیشتر نمیشه دیگه..مال حمله نظامی ام که نیستن..اینا بدون امریکا هیچ غلطی نمیتونن بکنن..گوش به فرمان وتسلیم اراده امریکا هستن..وقتی اینا میگن باید پایبند باشیم یعنی باید هرچه زودتر برجامو آتیش بزنیم..اینا مصلحت مارو نمیخوان..
  • محمد IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 0
    ۱- اروپا به جز هشدار دادن و تهدید کردن ایران قطعا هیچ اقدامی انجام نمی ده ٢- ایران گاوم دوم رو باید سریعتر اجرا کنه و برای گام سوم هم نباید بیشتر از یک هفته فرصت بده
  • NL ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    2 0
    چرا ایران به فرانسه، انگلیس و آلمان درباره عدم پایبندی به برجام هشدار نمیده؟
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    3 0
    هر سه با هم خفه شید .
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    1 0
    اگر شما کاری میتونستین انجام بدهید ، اینقدر منو من نمیکردین و بحرفهاتون که از حداقل یکسال پیش میزدین عمل میکردید و بهانه نمی آوردید. ترسوها و نوکران صهیونیزم . فکر میکنین گنده این ، هیچی نیستین . فکری بحال خودتون بکنید که اوضاع آینده شما نا امید کننده و نگران کننده حداقل برای مردم اروپا هست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس