کد خبر 969490
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
عرضه پیاز، سیب‌زمینی و صیفی‌جات پرتقاضا تا ۴۲ درصد زیرقیمت در میادین میوه

با وجود افزایش قیمت سیب‌زمینی و هویج در سطح شهر، قیمت صیفی‌جات پر تقاضا از جمله سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، خیار و هویج در میادین میوه و تره بار ۲۲ تا ۴۲ درصد و به طور میانگین ۳۲ درصد زیر قیمت خرده فروشی‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

به گزارش مشرق، سیب زمینی انباری و نو در میادین میوه و تره بار به ترتیب ۶,۲۰۰ تومان و ۶,۸۰۰ تومان نرخگذاری شده در حالی که سیب زمینی انباری در سطح شهر ۷ تا ۸ هزار تومان و سیب زمینی نو ۸ تا ۹ هزار تومان عرضه می‌شود.

براساس این گزارش، هویج نیز در سطح شهر۶ تا ۷ هزار تومان به فروش می‌رسد در صورتی که قیمت آن در میادین میوه و تره بار ۵,۲۰۰ تومان است ضمن اینکه قیمت خیار که در سطح شهر ۴ تا ۵ هزار تومان فروخته می‌شود، در میادین میوه و تره بار ۲,۹۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید:

جدول / قیمت انواع میوه های تابستانه در بازار

پیاز زرد و سفید در میادین میوه و تره بار به ترتیب ۲,۶۵۰ تومان و ۲,۹۵۰ تومان قیمت‌گذاری شده در حالی که پیاز زرد در سطح شهر ۴۰۰۰ تا ۴,۵۰۰ تومان و پیاز سفید ۴۵۰۰ تا ۵,۰۰۰ تومان است.

در حالیکه گوجه فرنگی بوته‌ای و گلخانه‌ای در سطح شهر به ترتیب ۵۵۰۰ تا ۶,۵۰۰ تومان و ۶۵۰۰ تا ۷,۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد، قیمت آن در میادین میوه و تره بار به ترتیب ۴,۳۰۰ تومان و ۵,۵۰۰ تومان است.

در حال حاضر با پرداخت مبلغ ۲۱ هزار تومان، خریداری ۵ کیلوگرم محصول فرنگی پر مصرف شامل سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، خیار و هویج در میادین میوه و تره بار برای شهروندان امکان‌پذیر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس