فروشگاه کتاب اسم - نشر اسم

در این آیین همراهان و مشتریان و اهالی فرهنگ و ادب به یاری اداره‌کنندگان فروشگاه کتاب اسم خواهند آمد تا کتاب‌های خود را به فروشگاه جدید برده و خانۀ خود را آنجا بنا کنند.

به گزارش مشرق، آیین کتاب‌بران از ترنجستان سروش به فروشگاه جدید کتاب اسم پنج‌شنبه ششم تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

در این آیین همراهان و مشتریان و اهالی فرهنگ و ادب به یاری اداره‌کنندگان فروشگاه کتاب اسم خواهند آمد تا کتاب‌های خود را از فروشگاه قدیمی (ترنجستان سروش) به فروشگاه جدید برده و خانۀ خود را آنجا بنا کنند.

فروشگاه کتاب اسم از هفتۀ آینده در خیابان انقلاب بین ابوریحان و فلسطین با ۴۰۰ متر مربع مساحت و ۷ بخش بازگشایی خواهد شد و آمادۀ استقبال از مشتریان خواهد بود.

سعید مکرمی مدیر سابق فروشگاه ترنجستان سروش در پی برخی فشارها مجبور به تخلیه این فروشگاه شده و مخاطبان خود را در فروشگاهی چند متر آنطرفتر پذیرا خواهد بود. وی همزمان مدیریت نشر اسم را بر عهده دارد که توانسته ضمن انتشار عناوین پرفروشی در حوزه ادبیات و فرهنگ، دو فروشگاه کتاب را در تهران با همین اسم راه اندازی کند. اولین فروشگاه کتاب اسم در خیابنا حضرت ولیعصر، نرسیده به پل شهید همت قرار دارد که ۲۲ فروردین ماه امسال افتتاح شد.

بیشتر بخوانیم:

گفتگوی مشرق با «سعید مکرمی» مدیر «اسم»، «ترنجستان سروش» و «نخلستان اوج»؛

با سختگیری در تولید کتاب به مخاطبانمان احترام می‌گذاریم / دغدغه اصلی‌ام «پاتوق‌سازی» است / «نخلستان اوج» را تبدیل به یک کافه‌کتاب مدرن و متشخص حزب‌اللهی می‌کنیم / ترجیحم این است که با عنوان «کتابفروش» صدایم کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس