ظریف: غیورانه از مرزهای زمینی، هوایی و آبی خود دفاع می‌کنیم

سخنگوی فراکسیون امید گفت: در نشست امروز فراکسیون آقای ظریف تاکید کرد که با تمام قدرت و توان در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمن ایستاده ایم و این مقاومت ادامه دارد.

به گزارش مشرق، فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صبح امروز فراکسیون متبوعش و با اشاره به گزارش وزیر امور خارجه از مسائل منطقه، اظهار داشت: آقای ظریف در این جلسه تاکید کرد که با تمام قدرت و توان در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمن ایستاده ایم و این مقاومت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ظریف: تروریسم اقتصادی ترامپ تنش به بار می آورد

ظریف: مذاکرات درباره پیمان‌های پولی در حال انجام است

وی با اشاره به جلسه امروز هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: در این جلسه که به درخواست فراکسیون امید و با حضور کمیته سیاسی و کمیته امور خارجه فراکسیون برگزار شد، نمایندگان حاضر مسائلی را در رابطه با ساقط کردن پهپاد آمریکایی، تهدید ترامپ به جنگ و همچنین تحریم ها مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان ظریف در این جلسه اظهار داشت: آقای ظریف در این جلسه گزارشی از آخرین تحولات و مسائل منطقه ای ارائه داد و در عین حال مقاومت مردم ایران در برابر تحریم ها را ستود و تاکید کرد که با تمام قدرت و توان در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمن ایستاده ایم و این مقاومت ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    0 0
    حتما با تصویب FATF میخوای جلوی تحریم ها بایستیم!!!!!!آقای ظریف تا دیر نشده رویکرد ذلت بار خود را تغییر دهید اگر خواهان پیروزی مقابل شیطان هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس