کد خبر 969346
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
سامانه سوم خرداد

نمرود را حشره‌ای ناچیز از پای در می‌آورد؛ و فرعون و لشکریان تا بن دندان مسلحش ناباورانه در مقابل چشم موسی و همراهان بی‌سلاح و بی‌دفاعش غرق می‌شوند.

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در اینستاگرام خود درباره احتمال جنگ آمریکا به ایران نوشت:

فَهَزَموهُم بِإِذنِ اللَّهِ وَقَتَلَ داوودُ جالوتَ وَآتاهُ اللَّهُ المُلکَ وَالحِکمَةَ وَعَلَّمَهُ مِمّا یَشاءُ وَلَولا دَفعُ اللَّهِ النّاسَ بَعضَهُم بِبَعضٍ لَفَسَدَتِ الأَرضُ وَلکِنَّ اللَّهَ ذو فَضلٍ عَلَی العالَمینَ﴾
مستکبران گردن‌کشی می‌کنند و خود را برتر از دیگران می‌دانند. همه زرق و برق و خرجی که می‌کنند و شوکتی که به هم می‌زنند، برای آن است که دیگران حساب کار دستشان بیاید و قولاً و عملاً به برتری آنها اعتراف کنند و جایگاه والای ایشان را به رسمیت بشناسند.


اما اگر حکایت مستکبرانی چون فرعون و نمرود و جالوت را در قرآن دنبال کنید، خواهید دید که سیره و سنّت و اراده الهی بر این تعلّق گرفته است که شوکت و جبروت و ابهت پوشالی آنان را به ذلیلانه‌ترین شکل ممکن در هم شکند و آنها را خوار و خفیف سازد.


نمرود را حشره‌ای ناچیز از پای در می‌آورد؛ و فرعون و لشکریان تا بن دندان مسلحش ناباورانه در مقابل چشم موسی و همراهان بی‌سلاح و بی‌دفاعش غرق می‌شوند؛ و جالوت عربده‌کش را داود جوان با سنگی کوچک به قتل می‌رساند و با قتل او ستون خیمه سپاه کفر فرو می‌ریزد.


ساقط شدن فخر صنعت ⁧پهپاد⁩ آمریکا توسط یکی از سامانه‌های موشکی بُرد متوسط ایران گوشه‌ای از حقیقتی است که واشنگتن پست چند هفته قبل نسبت به آن هشدار داده بود: «جنگ با ایران، مادر همه‌ی باتلاق‌ها خواهد بود؛ چون ایران می‌تواند با تاکتیک‌های نامتقارن خود، آمریکا را فلج کند».


بی‌تردید آنچه برای مستکبران دردآورتر از خسارت‌های مالی است، خُرد شدن تصویر هیبت و جبروتی است که از خود در ذهن مخاطبان جهانی برساخته‌اند. قیمت ⁧#پهپاد⁩ ساقط شده آمریکایی در برابر ضربه‌ای که حیثیت ابرقدرتی آمریکا خورد هیچِ هیچ است!


دست و پا زدن‌های خنده‌دار ترامپ از دیروز تا حالا در واکنش به خبر انهدام نماد قدرت استخباراتی ایالات متحده، به خوبی نمایانگر سوزشی است که به جان جبهه کفر و استکبار افتاده است.


چرخی هم اگر در صفحات فعالان شاخص جهان عرب و کامنت‌های مخاطبان درباره اسقاط پهپاد آمریکایی بزنید، عزّت اسلام و ایران و ذلّت استکبار و آمریکا را بیشتر لمس خواهید کرد. به عنوان نمونه، پیام یکی از دوستان فلسطینی‌ام را که ساکن غزه است در تصویر دوم ملاحظه می‌فرمایید.


رحمت و رضوان خدا بر امام راحل عظیم‌الشأن ما که فرمود: «من با اطمینان می‌گویم اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلّت می‌نشاند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    20 0
    ان شااله اگر خدا اراده کند .تمام سلاحهای پیشرفته امریکا ازکار خواهد افتاد .خلیج فارس طوفانی وطغیانی خواهد شدوعربستان وامارات وبحرین را گرداب وطوفان فراخواهد گرفت .خداوند درکمین مکاران است .
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      3 11
      از کجا اینقدر مطمئنی که خدا کمک ما میکنه؟مگر اونا هم بنده خدا نیستند؟
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    2 1
    چرا اون یکی را نزدند له ولورده کرده اند ملت های دنیا را این جنایتکاران متمدن نما
  • amir LU ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    0 0
    امریکایی گاو چران کل دنیا را در خون غرق میکند اگر احساس خطر کند، اگر ایران از طریق معمول قدرت نظامی برتر باشه، برای تمام کردنش از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد.
  • حسنی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    0 0
    اقا من تصویر دومی ندیدم پیام این برادر فلسطینی مون کجاست بخونیم عزیز؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس