کد خبر 969245
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
ترامپ نمایه

رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد: من پیام هشدار حمله به ایران ندادم. دنبال جنگ نیست.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی» بار دیگر ادعا کرد که خواستار مذاکره با ایران است.

بیشتر بخوانید:

رئیس‌جمهوری آمریکا با ادعای واهی مشکلات اقتصادی در ایران به سبب تحریم‌های این کشور مدعی شد: اقتصاد آنها فروپاشیده و تورم شأن بالا است! برای من مهم نیست که به چه توافقی (با ایران) برسم؛ می‌تواند توافقی جمعی و یا جداگانه باشد. آنها نمی‌توانند تسلیحات هسته‌ای داشته باشند. من پیام هشدار حمله به ایران ندادم. دنبال جنگ نیستم؛ نمی دانم چه فردی این پیام را فرستاد. این یک خبر جعلی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار این شبکه درباره ارسال پیام برای مقامات ایرانی نیز با تکرار ادعای قبلی خود مدعی شد: به دنبال جنگ نیستم؛ اما اگر پیش بیاید، ویرانی پیش می‌آید که پیشتر هیچ کسی ندیده است! هیچ پیش شرطی برای مذاکره (با ایران) ندارم! من ۲ گروه آدم (در دولت خود) دارم؛ کبوترها و بازها.

«دونالد ترامپ» در ادامه تصریح کرد: جان بولتون قطعاً یک باز (جنگ‌طلب) است. اگر با او بود، در آنِ واحد با کل دنیا می‌جنگید. ولی این مهم نیست؛ من به هر ۲ گروه نیاز دارم. من سال‌ها پیش هم با ورود به عراق مخالف بودم. من مخالف حضور (نظامیان آمریکایی) در خاورمیانه بودم. ۷ هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کرده ایم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 0
    این یارو سه روزه واق واق میکنه شما هم درجا حرفاشو تو سایتتون بنویسید...ول کنید این سگ دیونه
  • اشکان IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 0
    اگر واقعا راست میگه و صداقت داره تحریمها را لغو کنه نه اینکه در یکروز هم درخواست مذاکره دهد هم دستور اعمال تحریم مجدد.
  • امید SE ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 0
    ایران سرزمین دلاوران است. جرئت نداری پیام هشدار به ایران بدهی.
  • سینا IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    2 0
    اون زمانی که جرج گاو چرون رئیس جمهور آمریکا بود باز می شد احتمال جنگ رو داد اما بعد از اون نادان بعید دیگه هیچ رئیس جمهوری در آمریکا بخواد با ایران بجنگه مخصوصا هم اگه یک تاجر مثل ترامپ باشه، ترامپ مرد دوشیدنه نه جنگیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس