کد خبر 969210
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
نیروی انتظامی نمایه

گروه استان‌ها جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: با افرادی که آگاهانه و با برنامه‌ریزی به‌دنبال آسیب به ارزش‌های دینی هستند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سردار ایوب سلیمانی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گلستان اظهارداشت: در حوزه دفاع از ارزش‌های دینی جامعه تمرکز پلیس در دو حوزه سلبی و ایجابی است، با افرادی که به‌صورت مشهود و در سطح جامعه مرتکب جرم می‌شوند، برخورد قاطع می‌کنیم و مسامحه‌ای در کار نخواهد بود.

وی افزود: پلیس همه جا حضور دارد و مدبرانه، هوشمندانه و عاقلانه تلاش می‌کند تا با مجرمان برخورد کرده و میزان جرایم را در جامعه کاهش دهد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: با هماهنگی مسئولان و مراجع مختلف همه افرادی را که در راستای فعالیت‌های ایجابی مأموریت دارند مورد حمایت قرار می‌دهیم و با عزم ملی و هماهنگی‌های کلی و فراگیر برای دفاع از ارزش‌های دینی و ملی کشور در همه جا حضور خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با افرادی که آگاهانه و با برنامه به‌دنبال ضربه زدن به ارزش‌های بنیادی کشور هستند برخورد قاطع می‌کنیم.

سردار سلیمانی گفت: برخی از افراد از روی غفلت و کوتاهی کارهایی انجام می‌دهند که در این زمینه با تذکر لسانی، کلاس‌های آموزشی، فرهنگ‌سازی از طریق رسانه ملی، دانشگاه‌ها و مدارس این افراد را آگاه می‌کنیم.

وی ادامه داد: تلاش دشمن برای این است که جامعه اسلامی ما از درون دچار فروپاشی شود که پلیس با این‌گونه برنامه‌ها و افرادی که این فعالیت‌ها را انجام می‌دهند به‌صورت جدی و قاطع برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: دشمنان برای صدمه زدن به بنیان‌ها و ارزش‌های دینی و ملی کشور سعی دارند فرهنگ منحط را به کشور ما صادر کنند که برای مقابله با این‌گونه فعالیت‌های دشمن برنامه‌های جدی داریم.

وی افزود: پلیس به بالندگی و بلوغ برای پاسخگویی به نیاز مردم رسیده است و ۱۰ اولویت را در دستور کار خود دارد. امنیت پایدار، تقویت نظم و انضباط اجتماعی، ارتقای سطح آرامش مردم و پاسداری از ارزش‌های دینی، ملی و مذهبی از جمله فعالیت‌های پلیس است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس