عربستان سعودی

بر اساس فایل صوتی منتشر شده، گروهک تروریستی منافقین و عربستان سعودی در موضوع انفجار نفتکش‌ها در الفجیره با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از ایران فرانت پیج، مکالمه تلفنی بین اعضای گروهک تروریستی منافقین نشان می‌دهد که گروهک تروریستی منافقین و عربستان سعودی در زمینه موضوع انفجار نفتکش‌ها در فجیره همکاری می‌کنند.

در این مکالمه تلفنی شهرام فاخته، عضو رسمی و مسئول یگان سایبری گروهک تروریستی با حسین داعی الاسلام، عضو دیگر این گروهک که ساکن آمریکاست گفتگو می‌کند.

بیشتر بخوانید:

به امارات و سعودی باید فهماند که طناب ترامپ پوسیده است



در این مکالمه فاخته در سوالی که می‌پرسد به تماس عربستان سعودی با دفتر مریم رجوی، سرکرده این گروهک اشاره می‌کند و در خصوص نحوه هماهنگی بین منافقین و عربستان در فضاسازی علیه ایران در پی حمله به نفتکش‌ها در منطقه نظر داعی الاسلام را جویا می‌شود. فاخته سوال خود را اینگونه می‌پرسد: «تمام تلاش هفته گذشته ما انتصاب انفجارها به رژیم (ایران) بوده، سعودی‌ها در تماس با دفتر خواهر مریم پیگیر نتایج هستند و در جمع‌بندی اقدامات و عواقب احتمالی به چه محورهایی اشاره کنیم؟»

داعی الاسلام در پاسخ به سوال می‌گوید: «فکر می‌کنم عواقب مختلفی می‌تواند داشته باشد. رفتن این پرونده به شورای امنیت تا دخالت نظامی و هر عاقبتی می‌تواند داشته باشد.»

این گفتگو مدرکی مستند در زمینه همکاری عربستان با گروههای معاند و تروریستی در زمینه اتهام‌زنی و عملیات فریب در خصوص ایران است. این عملیات فریب پس از اتفاقات مشکوک و تحریک‌آمیز در منطقه در زمینه حمله به نفتکش‌ها سوالات جدی را در خصوص اینکه چه کسی پشت این حملات قرار دارد، مطرح می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس