کد خبر 968704
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
امیر عابدینی

امیر عابدینی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس این روزها در خارج از کشور به سر می‌برد.

به گزارش مشرق، مدت‌هاست که خبری از امیر عابدینی نیست. عابدینی از جمله مدیران باسابقه فوتبال ایران محسوب می‌شود که سال‌ها در سطح اول فوتبال مدیریت کرده؛ از فدراسیون فوتبال گرفته تا باشگاه‌های مختلف. این روزها اما کمتر خبری از این مدیر به گوش می‌رسد. اظهارنظرهای امیر عابدینی محدود شده به فضای مجازی و در آنجاست که پیشنهادها یا نظراتش را می‌دهد. همین نکته جای تعجب دارد که چگونه عابدینی که ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته، این روزها کمتر به اظهار نظر رسمی می‌پردازد.

گفته می‌شود وی مدتی است که به خارج از کشور رفته و در ایران حضور ندارد که این موضوع هم در جای خود جای تامل دارد. اینکه او به چه دلیل از ایران رفته و چرا پس از رفتنش کمتر صحبت کرده، جای پرسش دارد.

بیشتر بخوانید:

چرا تاج واقعیت را به همه نمی‌گوید / جای هیئت مدیره پرسپولیس بودم عرب را برکنار می‌کردم

عابدینی در چند سال اخیر در مدیریت باشگاه‌هایی مانند داماش مرتکب اشتباهات زیادی شد و اتفاقاتی در آن زمان رخ داد که عجیب بود. او همواره اعتقاد داشت که به دلیل اینکه مسائل فنی را می‌داند می‌تواند در کار مربیان دخالت کند و این کار را هم انجام می‌داد. با این حال او اخیراً پستی در صفحه شخصی‌اش گذاشته و نظراتی درباره پرسپولیس داده است. با یادآوری اتفاقاتی که در چند سال اخیر در دوران مدیریت عابدینی در تیم‌های تحت مدیریت او رخ داده می‌توان با تردید به راهکارهای این مدیر نگاه کرد. او البته مدتی هم به عنوان مسئول کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد که در این کار هم موفق نبود و در نهایت هیئت رئیسه فدراسیون رای به برکناری او داد.

هر چه هست اینکه مدتی است امیر عابدینی در ایران آفتابی نشده و باید دید در نهایت او به ایران می‌آید یا اینکه همچنان دور از وطن به اظهارنظر در فضای مجازی می‌پردازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس