کد خبر 968655
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰
گفت و شنود

ترامپ بدجوری به هذیان‌گویی افتاده. اول توئیت کرد که فلان و فلان می‌کنیم‌! بعد که به خودش آمد توئیت کرد که البته از جانب ایران ‌اشتباهی رخ داده‌! و در توئیت بعدی، روز حادثه را دوشنبه اعلام کرد...

به گزارش مشرق، کیهان در گفت و شنود امروزش نوشت:
گفت‌: ضرب شست سپاه به آمریکا در انهدام پهپاد فوق پیشرفته گلوبال هاک- MQ4 - آمریکا و متحدانش را حسابی به جیلیز و ویلیز انداخته است.
گفتم‌: ادعا می‌کردند که این پهپاد، پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکاست و چون رادارگریز است و ارتفاع پرواز بسیار بالایی دارد هرگز رهگیری و منهدم نمی‌شود! حیوونکی‌ها چی فکر می‌کردند چی شد؟!
گفت‌: ترامپ بدجوری به هذیان‌گویی افتاده. اول توئیت کرد که فلان و فلان می‌کنیم‌! بعد که به خودش آمد توئیت کرد که البته از جانب ایران اشتباهی رخ داده‌! و در توئیت بعدی، روز حادثه را دوشنبه اعلام کرد و… هنوز دارد توئیت می‌کند!
گفتم‌: برایان هوک، مسئول گروه اقدام علیه ایران که قبلاً خیلی رجز می‌خواند، گفته است جواب دیپلماسی را با دیپلماسی باید داد!
گفت‌: بدعهدی‌ها و جنایات آمریکا دیپلماسی است‌؟!
گفتم‌: گرگی در جنگل با غرور به خرگوش گفت؛ سلطان جنگل کیست‌؟ خرگوش از ترس گفت؛ شما قربان‌! همین سؤال را از آهو و گوسفند و… هم پرسید و همان جواب را شنید و در حالی که غرق غرور بود به فیل رسید و گفت؛ سلطان جنگل کیست‌؟ فیل خرطومش را دور کمر گرگ پیچید و او را به هوا بلند کرد و بر زمین کوبید و گرگ در حالی که از درد به خود می‌پیچید گفت؛ خب یک آدرس ازت پرسیدم، نمی‌دونی بگو نمی‌دونم دیگه چرا میزنی‌؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • JP ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    1 2
    آدرس به فارسی می شود: نشانی یک بار متن هایتان را نرم افزاهایی مانند ویراستیار بررسی بفرمایید که اینقدر انگلیسی نشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس