کد خبر 968419
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
موشک یمنی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شلیک موشک «بدر-اف» به سمت مواضع ائتلاف سعودی در «نجران» خبر داد و افزود، در پی اصابت موشک مذکور دهها نفر از نیروهای ائتلاف کشته و زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، ارتش و کمیته‌های مردمی امروز (پنجشنبه) یک فروند موشک بالستیک «بدر-اف» به سمت مواضع ائتلاف سعودی در منطقه «الصوح» در «نجران» شلیک کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره» یمن، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، این موشک با دقت به هدف برخورد کرده و دهها نفر از «مزدوران» ائتلاف سعودی کشته و زخمی شده‌اند به نحوی که دیده شده دهها خودرو مشغول انتقال کشته‌ها و زخمی‌ها بوده‌اند.

سریع در ادامه تصریح کرد، این عملیات که در میان نیروهای «دشمن» ترس و وحشت ایجاد کرده، ثبت شده و به زودی بخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تکان‌دهنده از مکالمات تیم ترور "خاشقجی"

حمله انصارالله یمن به جنوب عربستان با موشک کروز

این عملیات موشکی ارتش یمن در حالی صورت می‌گیرد، که تنها چند ساعتی از شلیک موشک «کروز» به نیروگاه برق «الشقیق» عربستان در استان «جازان» گذشته است.

یگان پهپادی و موشکی یمن در پاسخ به حملات مداوم ائتلاف متجاوز، حدود ۱۰ عملیات پهپادی و موشکی علیه فرودگاه‌های سعودی و تأسیسات نفتی این کشور تنها در یک ماه اخیر انجام داده است.

عربستان از فرودگاه‌های غیرنظامی در جنوب کشورش برای فعالیت‌های نظامی علیه یمن استفاده می‌کند به نحوی که یک مرکز کنترل از راه دور برای پهپادها در فرودگاه جازان با هدف انجام مأموریت‌های رصد و حمله به خاک یمن ایجاد شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس