کد خبر 968304
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
صهیونیستها

یک رسانه صهیونیستی از سرقت جنگ افزارهای نظامی چون «بمب» و «اسلحه» از پایگاه‌های نظامی این رژیم واقع در شمال و مرکز سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، یک رسانه صهیونیستی از سرقت جنگ‌افزارها و تجهیزات نظامی از پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم اشغالگر قدس در مرکز و شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

موشکهایی که پاتریوت و گنبد آهنین را خوار کردند

به نوشته وبگاه شبکه خبری «پرس‌تی‌وی»، روزنامه عبری زبان «معاریو» با تایید این موضوع نوشت که پلیس رژیم صهیونیستی به تازگی دستور انجام تحقیقات و رسیدگی سریع به مسئله سرقت از یک پایگاه نظامی واقع در «بقاع الاردن» را صادر کرده است.

بر اساس این گزارش، این سرقت هنگام فهرست‌برداری از جنگ‌افزارهای این پایگاه آشکار و مشخص شد که تعدادی «بمب» مفقود شده است.

این در حالی است که منابع خبری صهیونیستی بارها به سرقت از پایگاه‌های نظامی این رژیم و مفقود شدن مین‌های ضد تانک، گلوله و تفنگ اشاره کردند.

به نوشته روزنامه معاریو، پلیس اسرائیل ماه گذشته گزارشی منتشر کرد که بر اساس آن ۴۶ قبضه تفنگ مدل «ِام ۱۶» از یک پایگاه نظامی در «الجلیل» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی به سرقت رفته و بعد از انتشار این گزارش تحقیقات در زمینه این سرقت نیز آغاز شد.

این روزنامه افزوده که سرقت از پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی تنها محدود به این دو حادثه نبوده، بلکه موارد دیگری نیز وجود داشته است.

چندی قبل نیز خودروی رسمی یکی از وابستگان ارتش رژیم صهیونیستی که در آن لپ تاپی حاوی اطلاعات محرمانه موجود بود، در یکی از شهرهای اروپایی به سرقت رفت.

رسانه‌های صهیونیستی این حادثه را «رخداد شرم‌آور امنیتی» توصیف کرده و نوشتند که بر اساس قوانین نظامی، افسران نظامی حق ندارند لپ‌تاپ‌های حاوی اطلاعات محرمانه را در خانه یا خودرویی که در آن حضور ندارند، رها کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
    3 0
    یکی درو وا گذاشته
  • LB ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
    4 0
    خودشون میفروشن. نمیدونید چقدر گدان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس