کد خبر 968292
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
رودخانه

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران، نسبت به بارش باران، رگبار و رعد برق و سیلابی شدن رودخانه‌های طی امروز (چهارشنبه) هشدار داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، سید حسن رضوی اظهار داشت: با توجه به آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب چهارشنبه برای ارتفاعات البرز شرقی در استان های سمنان، شرق تهران، مازندران و گلستان، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می شود.

بیشتر بخوانید:

ابلاغ برنامه جلوگیری از سیل در تهران به استانداری

وی افزود: با توجه به شرایط بارشی در فصل بهار، امکان وقوع سیلاب‌های مخرب در سطح حوضه‌های آبریز، رودخانه‌ها و مسیل های استان تهران دور از ذهن نیست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران، با هشدار به مسافران و گردشگران گفت: گردشگران که در این روزها قصد تفریح در اطراف رودخانه‌ها و مسیل های اطراف تهران را دارند، باید نسبت به هشدارهایی که توسط سازمان‌های مربوطه اعلام می‌شود توجه جدی داشته باشند.

رضوی با بیان اینکه اکیپ‌های گشت و بازرسی آب منطقه‌ای تهران جهت پایش رودخانه‌ها و سیلاب های احتمالی حضور میدانی دارند، ادامه داد: عدم توقف و نصب چادرهای مسافرتی در اطراف و بستر رودخانه‌ها حتی رودخانه‌ها و مسیل های خشک، عبور نکردن از عرض جریان‌های سیلابی و توقف در کنار جریان سیلاب برای مشاهده و یا تصویربرداری و توجه جدی به هشدارهای مسوولان و مأموران در هنگام وقوع سیل، باید مورد توجه جدی گردشگران قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران همچنین در پایان یادآور شد: بنرهای هشدار سیل در حاشیه رودخانه‌ها و محل‌های ورودی مکان‌های گردشگری نیز توسط این شرکت نصب شده است که شهروندان باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس