پاتوسی

آیاندا پاتوسی به تازگی پیشنهادی ۵۵۰ هزار دلاری به باشگاه استقلال داده است. توقع بازیکنان این بود وقتی خطیر رقم درخواستی حسینی و وریا را اعلام کرده، رقم درخواستی پاتوسی را هم می‌گفت.

به گزارش مشرق، در اینکه باشگاه استقلال با شفاف‌سازی درباره درخواست‌های مالی بازیکنان، قدم مثبتی در این راه برداشته شکی نیست. به هر حال در سال‌های گذشته خواسته بازیکنان معمولاً بالا بود و این مسئله برای باشگاه دردسر‌هایی به وجود آورده است. کانال‌های هواداری که بعضاً پشت برخی بازیکنان بوده‌اند با فضاسازی و فرافکنی تلاش کرده‌اند گاهی باشگاه را وادار کنند با بازیکنان مورد نظرشان قرارداد سنگین امضا کنند. چند روز قبل منزوی، عضو هیئت‌مدیره استقلال به خبرنگار ما گفت شنیده بعضی بازیکنان درخواست‌شان به ۳، ۴ میلیارد در سال رسیده است. او تأکید داشت باشگاه امسال با بازیکنانی قرارداد امضا می‌کند که وسع‌شان به جذب یا حفظ آن‌ها برسد. در ادامه همین سیاست دیروز باشگاه استقلال فاش کرد حسینی و وریا غفوری سه میلیارد برای هر فصل می‌خواهد. منتها در این بین یک مشکل به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی سومین کاپیتان با استقلالی‌ها

حالا فضای بی‌اعتمادی بازیکنان داخلی نسبت به باشگاه به وجود آمده و مثل سال گذشته اعتقاد دارند باشگاه درباره بازیکنان خارجی چنین کاری نمی‌کند. آیاندا پاتوسی به تازگی پیشنهادی ۵۵۰ هزار دلاری به باشگاه استقلال داده است. توقع بازیکنان این بود وقتی خطیر رقم درخواستی حسینی و وریا را اعلام کرده، رقم درخواستی پاتوسی را هم می‌گفت. این رفتار باشگاه باعث شده ناخواسته اتحادی بین بازیکنان به وجود بیاورد و دوباره آن‌ها را به این نتیجه برساند که خارجی‌ها برایشان عزیز هستند و داخلی‌ها نه.

دیروز یکی از بازیکنان استقلال با کنایه به خبرنگار ما گفت: «آقای خطیر چرا نمی‌گوید پاتوسی ۷,۵ میلیارد تومان برای یک فصل می‌خواهد؟! اگر پول وریا و حسینی را می‌گویی، بگو که بازیکن خارجی هم این‌قدر می‌خواهد و دارید برایش پول جور می‌کنید!» حسینی، گلر آبی‌ها هم دیروز در مصاحبه‌ای به انتقاد از این سیاست باشگاه پرداخت و غیرمستقیم اشاره‌ای به همین نکته داشت. او هم گفت چرا باشگاه پول خارجی‌ها را اعلام نمی‌کند؟

به نظر می‌رسد این سیاست باشگاه باعث می‌‎شود تا مشکلات قدیمی بین بازیکنان داخلی و خارجی استقلال پابرجا باشد مگر اینکه فتحی سیاستش را تغییر دهد و در ادامه شفاف‌سازی‌ها درباره درخواست مالی پاتوسی هم صحبت کند. البته او به خوبی می‌داند در این صورت باید قید این بازیکن را بزنند، چون بازیکنان خارجی مثل داخلی‌ها نیستند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 2
    حالا که پرسپولیس به این روز افتاده دمار از روزگار استقلال و هواداراش در میارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس