کد خبر 967897
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
۱۰ هزار بسته لوازم خانگی؛ آماده تحویل به خانواده های سیل زده

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از آمادگی این سازمان برای اعطا ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی به خانوارهای آسیب دیده در سیل در ۳ استان اصلی سیل زده خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر صبح امروز در گفتگو با شبکه خبر با توضیح در خصوص اعطای بسته‌های لوازم خانگی به ۱۰ هزار خانوار سیل زده گفت: در حال حاضر تمهیدات اعطای این بسته‌ها انجام شده و فرمانداری‌ها و استانداری‌های استان‌ها ابلاغیه لازم را دریافت کرده اند.

وی افزود: هم اکنون آمادگی توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی میان خانواده‌های سیل زده را داریم و کسانی که منازل آنان آماده است، می‌توانند با دریافت حواله‌ها از فرمانداری‌های استان‌ها این بسته‌ها را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

نصیری تصریح کرد: خانوارهایی که هنوز منازل آنها تکمیل نشده نیز می‌توانند حواله‌ها را نزد خود به امانت نگه داشته و پس از آمادگی خانه ها، آنها را دریافت کنند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در خصوص اولویت سازمان هلال احمر برای توزیع اقلام میان خانواده‌های سیل زده، اظهار داشت: اولویت ما براساس آنچه که از طرف ستاد بازسازی اعلام شود، تعیین می‌شود که در حال حاضر مهمترین نیاز خانواده‌ها، لوازم خانگی اعلام شده است.

وی در خصوص توزیع اقلام سرمایشی با توجه به فصل تابستان، خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد اولویت هلال احمر در حال حاضر توزیع اقلام لوازم خانگی است و برای وسایل سرمایشی برنامه ریزی نشده است اما هم اکنون بالغ بر دو هزار کولر توسط مردم به خانواده‌های سیل زده اعطا شده است.

نصیری با بیان اینکه مشکلات بعد از سیل بسیار با اهمیت تر از زمان اضطرار است، تأکید کرد: متأسفانه پس از گذشت مدتی از وقایع طبیعی، مسائل حادتر جسمی و روحی برای افراد ایجاد می شود. به منظور حمایت روانی و درمانی از سیل زده‌ها به ویژه در سه استان اصلی سیل زده نیز نیروهای هلال احمر در مناطق حضور دارند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر توضیح داد: به همین منظور کاروان‌های سلامت، تیم‌های محب هلال احمر و پزشکان در مناطق سیل زده حاضر هستند و به ارائه خدمات درمانی و روانی می‌پردازند.

وی در پایان تاکید کرد: سازمان هلال احمر تا پایان بازسازی مناطق سیل زده درکنار مردم باقی خواهد ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس