کد خبر 967689
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
متهم

مرد شروری که به بهانه مسافرکشی زنان و دختران را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد انگیزه خود را از این جرایم انتقام از زنان عنوان کرد.

به گزارش مشرق، اوایل زمستان سال گذشته، زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از حادثه تلخی که برایش رقم خورده بود خبر داد. وی به پلیس گفت: می‌خواستم به خانه یکی از دوستانم بروم. از شرق تهران سوار خودروی پرایدی شدم. لحظاتی که گذشت راننده تغییر مسیر داد و در برابر اعتراضم ترافیک را بهانه کرد. اما پس از مدتی کنار خیابانی خلوت ایستاد و به طرف من حمله ور شد باهم درگیر شدیم، سرم را گرفت و چندین بار به جلوی ماشین کوبید. خیلی ترسیده بودم، می‌خواستم در خودرو را باز کنم که متوجه شدم قفل است.

بیشتر بخوانید:

قتل شوهر با شلیک گلوله

مرد عاشق، شوهر معشوقه‌اش را کشت!

از آنجا که من رزمی کار هستم خیلی مقاومت کردم و در نهایت با جسمی فلزی که کف خودرو افتاده بود ضربه‌ای به سرش زدم، راننده کمی گیج شد و من تمام توانم را جمع کردم و پس از باز کردن در خودم را بیرون انداختم. هنگام فرار هم توانستم چند شماره ازپلاک خودرو را به ذهنم بسپارم.
 

شکایت‌های سریالی

با شکایت زن جوان تحقیقات آغاز شد و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت با شماره‌هایی که زن جوان در اختیارشان قرار داده بود، به بررسی برای شناسایی خودروی مورد نظر پرداختند.

اما در ادامه کارآگاهان با شکایت‌های مشابه مواجه شدند. در تمامی شکایت‌ها راننده خودروی پراید دختران و زنان جوان را تحت عنوان مسافر سوار کرده و با کشاندن به محلی خلوت آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

با توجه به مشخصاتی که قربانیان در اختیار پلیس قرار دادند مشخص شد که نقشه آزار و اذیت‌ها از سوی یک نفر اجرا شده است. در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان به ۴۰ خودروی پراید با شماره‌هایی مشابه رسیدند. تا اینکه در نهایت صاحب خودرو به‌نام پژمان شناسایی و درعملیاتی ویژه دستگیر شد.وی در بازجویی‌ها به آزار و اذیت سریالی دختران و زنان اعتراف کرد وگفت: من کارگر ساختمانی هستم مدتی قبل در فضای مجازی با دختر جوانی آشنا و به او علاقه‌مند شدم. تصمیم به ازدواج داشتم اما متوجه شدم که او با افراد زیادی در رابطه است و آنچه باعث کینه و نفرت من از وی شد این بود که فهمیدم با دوست صمیمی خودم هم ارتباط برقرار کرده است.

همین مسأله باعث شد از زنان و دختران کینه به دل بگیرم و به فکر انتقام از آنها بیفتم.

با اعتراف متهم ۲۵ ساله تحقیقات در رابطه با جرایم احتمالی او ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ارش IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    20 0
    کینه چیه، بهونه است، از کی تاحالا با هرکی دوست شی میشه نامزدت؟ اگه راست میگه باید از همون انتقام میگرفت نه از بقیه زنا باید واسه این حرفش مجازاتشم سنگین تر بشه انگار یه دانش اموزی بگه چون ریاضی 0شدم، بقیه درسارم 0گرفتم
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    6 0
    حالا مطمئنی طرف در فضای محازی هویت دیگه ای نداشته یا کلاهبردار نبوده! قصد ازدواج!! کمتر خالی ببند!
  • US ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    11 0
    همه ی این ناهنجاربها به خاطر شهوت کنترل نشدست چون انتقام گرفتن به این روش هیچ منتطقی پشتش نیست
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    2 0
    جنبه ندارید وار اینگونه مسایل نشید که اینجور بهم بریزید تو که اینجوری بودی چرا از فضای مجازی انتخاب کردی؟
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    5 1
    ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان به هر دلیل کسی که به ناموس مردم تجاوز می کند یا کسی را گروگانمی گیرد یا اسید می پاشد یا قمه می کشد بایند اعدام گردد وچون درست تربیت نشده یک ریال دیه به بازماندگانش نباید دادهشود دیه
  • زیبا احمدپور از تبریز IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 0
    عجب
  • خسرو IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام اگر هدفِ این راننده انتقام باشد ‌..باید کل کشور که هیج. انسانهای کره زمین همه روزه بصورت آزاد انتقام اززنان و دختران میگرفتند.زیرا دادگاها روزانه بقوله رسانهای رسمی و طبق آمار وارقام داده شده . بینه۰ ۲تا۵۰ درصد ازرسیدگیشان درمورده طلاق میباشد.پس باید شاهده انتقامها باشیم..ای راننده شرور انتظار مردم اعدام این راننده تاکسی است. ‌ن زندان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس