مهردادلاهوتی

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: ۱۲۰ میلیون رأس دام زنده داشتیم که به ۶۵ میلیون رأس رسیده است و از روسیه و کشورهای دیگر گوشت وارد می‌کنیم در حالی که می‌توان آن را در داخل تأمین کرد.

به گزارش مشرق، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: وضعیت پیله ابریشم امسال خوب است اما در این چند روز باقی مانده باید مراقبت شود زیرا برخی دلالان در همین فصل فروش پیله ابریشم به دنبال پایین آوردن قیمت هستند.

بیشتر بخوانید:

۲۰ دلیل برای استیضاح وزیر کشاورزی

وی افزود: حجتی به سازمان تعاون روستایی دستور دهد تا وارد بازار شود تا عده‌ای سوداگر نتوانند نرخ پیله ابریشم را پایین آورند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: ۱۲۰ میلیون رأس دام زنده داشتیم که به ۶۵ میلیون رأس رسیده است و از روسیه و کشورهای دیگر گوشت وارد کشور می‌شود در حالی که می‌توان این گوشت را در داخل کشور تأمین کرد.

وی افزود: دامداران می‌گویند در شرایط فعلی حاضرند در ییلاقات بمانند و گوشت کشور را تأمین کنند تا از روسیه و دیگر مناطق گوشت وارد کشور نشود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه منابع طبیعی به دنبال این است که به هر شکل ممکن مراتع دامداران را از آنها گرفته و تبدیل به جنگل کند، تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی باید به این موضوع ورود کند چرا که شهرستان لنگرود می‌تواند ظرفیت تولید گوشت را به ۲ برابر تبدیل کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SE ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    0 0
    تولید گوشت در داخل رانت پهنی دارد و واردات آن رانت دلاری
  • علی IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 0
    چرا میترسین بگین در پس پرده واردات، چه منافع نجومی برای بعضی‌ها نهفته است؟ شما که میترسید فردای قیامت باید تقاس پس بدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس