کد خبر 967434
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
ترامپ نمایه

نتایج نظرسنجی‌ شبکه «فاکس‌نیوز» نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور آمریکا از تمامی پنج نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا عقب‌تر است و «جو بایدن» با اختلاف 10 درصد از ترامپ پیشی گرفته است.

به گزارش مشرق، طبق نتایج نظرسنجی «فاکس‌نیوز» که روز گذشته (یکشنبه) منتشر شد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از دیگر رقبای دموکرات خود از جمله «جو بایدن» معاون «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا با اختلاف ۱۰ درصد عقب افتاده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل» وابسته به کنگره آمریکا گزارش کرد، این نظرسنجی در بازه زمانی ۹ ژوئن تا ۱۲ ژوئن (۱۹ خردادماه تا ۲۲ خرداد ماه) انجام گرفته و نشان داده که بایدن با ۴۹ درصد از ترامپ با ۳۹ درصد پیشی گرفته است.

ببینید:

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که «برنی سندرز» دیگر نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا با کسب ۴۹ درصد آراء از ترامپ با ۴۰ درصد آراء جلوتر است.

نظرسنجی شبکه فاکس‌نیوز همچنین نشان می‌دهد که دیگر نامزدهای دموکرات، گرچه با اختلاف اندک اما همچنان از ترامپ جلوتر هستند به طوریکه سناتور «الیزابت وارن» با اختلاف دو درصد از رئیس‌جمهور آمریکا پیشی گرفته است و سناتور «کامالا هریس» از ایالت کالیفرنیا و «پیت بوته‌جج» شهردار «ساوث بند» ایالت «ایندیانا» هرکدام با اختلاف یک درصد از ترامپ پیش تر هستند.

طبق گزارش هیل، نظرسنجی فوق با حاشیه خطا سه درصد انجام گرفته است.

نظرسنجی فاکس‌نیوز همچنین رقابت بین نامزدهای دموکرات را نیز مورد بررسی قرار داده است و نشان می‌دهد که بایدن با کسب ۳۲ درصد آراء از سندرز با ۱۳ درصد آراء پیش تر است. وارن با کسب ۹ درصد آراء در جایگاه سوم قرار دارد و بوته‌جج و هریس هرکدام با ۸ درصد آراء در جایگاه چهارم قرار گرفته‌اند.

نظرسنجی فاکس‌نیوز بعد از نظرسنجی هفته گذشته مورنینگ کانسالت / پولتیکو انجام گرفته است در آن بایدن با اختلاف ۱۱ درصد از ترامپ پیشی گرفته بود و سندرز با اختلاف ۱۰ درصد از رئیس‌جمهور آمریکا پیش بود.

فاکس‌نیوز از شبکه‌های نومحافظه‌کار آمریکایی و نزدیک به دولت ترامپ است. این نظرسنجی‌ها بیشتر بر مبنای تعداد آرای شهروندان آمریکایی انجام می‌شوند اما در انتخابات آمریکا توزیع آرا در ایالت‌های مختلف که منتهی به کسب الکترال می‌شود از اهمیت بیشتری برخوردار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    10 5
    یه حرف مضحکه.از این یارو ترامپ شدیدا متنفرم.اما شما ببین واسه مردم امریکا چقدر کار بوجود آورده؟مردم اونحا دیوانه اند بیان به کسی دیگه رای بدن؟؟؟؟؟؟ با قاطعیت 99.9 درصد میگم ترامپ دور دوم هم رای میاره.چون بدجور شغل بوجود اورده
    • آرمان IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
      1 11
      خیر دوست من. اینطوریام نیست. ترامپ درسته کارآفرینی برای بخشی از افراد کرده اما کار خیلیام بخاطر جنگ تجاری با چین ، هند و اروپا کساد شده و همچنین مشکلات زیادی تو خاور میانه ایجاد کرده و برهم زدن برجام، خارج شدن از توافق نامه پاریس همه بر علیهش استفاده میشه..و مثلا ایفون اپل 30 درصد هزینش بخاطر تحریم های چین بیشتر شد و اینها در نهایت دودش تو چشم مردم امریکا میره شک نکن... ترامپ فقط یک کازینو دار و قمار بازه و هر قماربازی یک روزی تو قمارش میبازه
    • IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
      1 1
      اگه ترامپ رای نیاره دلواپسان خیلی غصه میخورن چون متحدشونو از دست میدن
  • AU ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    17 3
    یک ابله قطعا دوباره به همین نظرسنجی ها اعتماد خواهد کرد.
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
      1 7
      ابله تویی که نتایج فاکس نیوز که تریبون اصلی ترامپ و جمهوری خواهان هست قبول نداری فاکس نیوز مال جمهوری خواهان هست
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    5 7
    اخرش یهودیا هرکی را بخوان میارن
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    6 0
    اگر خیال کردید با رفتن ترامپ، جانشینش به برجام باز خواهد گشت؛ امریکا و روند قدرت در آن را نشناخته اید! ابداً بازگشتی به آن وجود ندارد؛ "ترامپ" تنها کاتالیزگر روندی بود که به امروز ختم میشد، آنها در سطح کلان اعتقادی به برجام نداشتند و درصدد بودند با اعمال فشار و تحمیل مقاصدشان به تدریج از تعهد خارج شوند، ترامپ فقط آن را سرعت بخشید همین!
  • ناشناس IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    2 3
    بایدن 49 درصد و ترامپ 39 درصد و چند تا دموکرات هم که میگید بیشتر از 39 درصد ترامپ رای آوردند جمعش که خیلی بیشتر از صد درصد میشه !!!!!!! تازه آمار جمهوریخاه های دیگر رو حساب بکنیم میشه 400 500 درصد . خنده دار نیست ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
      2 1
      از هر حزب یک نفر کاندید میشه.این حالت ها رو درصد بندی کرده مثلا اگه بایدن از دموکرات ها انتخاب شه بیاد با ترامچ رقابت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس