کد خبر 967271
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
والیبال

با وجود اینکه بازی ایران و روسیه از هفته سوم والیبال لیگ ملت های جهان عصر امروز یکشنبه برگزار می شود اما از صبح تاکنون هزاران نفر از هواداران در جلوی سالن غدیر به صف ایستاده اند.

به گزارش مشرق، آخرین بازی‌های هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان ۲۰۱۹ با بازی تیم لهستان با کانادا ساعت ۱۵:۳۰ و روسیه با ایران ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز یکشنبه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

از دو روز گذشته همزمان با آغاز بازی ارومیه حال و هوای والیبالی به خود گرفته و روز گذشته نیز بازی باخته ایران با لهستان به همت هواداران به بردی شیرین تبدیل شد.

دانلود

با وجود اعمال محدودیت‌های ترافیکی بیشتر از هواداران مسیر سالن را در گرما با پای پیاده طی کرده اند بانوان نیز با شور وصف نشدنی در حال راهی شدن به سمت سالن شش هزار نفری ارومیه هستند.

با وجود چند ساعت مانده به بازی حساس ایران و روسیه صدها نفر ازتماشاگران پرشور ارومیه ای با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان در زیر نورخورشید و گرمای هوا منتظر باز شدن درب‌های سالن الغدیر ارومیه هستند تا دوبارره غوغایی دیگر در سالن الغدیر ارومیه برپا کنند.

تا دقایقی دیگر تیم ملی والیبال کانادا و لهستان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد و تیم ملی کشورمان ساعت ۱۸:۳۰ با روسیه در سالن ۶هزار نفری الغدیر ارومیه روبرو خواهند شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس