کد خبر 967219
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
پوگبا

پل پوگبا برای اولین بار به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد فصل بعد در تیمی دیگر به فوتبال خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، پوگبا تابستان ۲۰۱۶ بود که با انتقالی ۱۰۵ میلیون یورویی از یوونتوس راهی منچستریونایتد شد. او سال ۲۰۱۲ از یونایتد به عنوان بازیکن آزاد به یووه پیوسته بود و پس از ۴ سال به باشگاه سابق خود بازگشت.

بیشتر بخوانید:

شرط منچستر برای فروش پوگبا

در سه سال گذشته او توانسته با یونایتد قهرمان لیگ اروپا و نیز جام حذفی فوتبال انگلیس شود ولی در دستیابی به لیگ برتر بازماند. پوگبا که سال گذشته با ژوزه مورینیو سخت به مشکل خورده بود و قصد جدایی در انتقالات زمستانی را داشت اما با اخراج مرد پرتغالی و آمدن اوله گنار سولسشر، تصمیم گرفت تا پایان فصل بماند.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی پوگبا و پیوستن او به رئال و اخیراً یوونتوس مطرح شده است. گفته می‌شود که رئال چندین دور با سران یونایتد وارد مذاکره شده و رقم انتقال او نیز ۱۶۸ میلیون یورو عنوان شده است اما رئالی ها نمی‌خواهند بیش از ۱۵۰ میلیون یورو هزینه کنند. یوونتوس هم در این مدت بیکار ننشسته و مذاکراتی برای بازگردان پوگبا داشته است.

ستاره فرانسوی که این روزها در توکیو به سر می‌برد، در یک نشست خبری و در پاسخ به سوالی در مورد شایعات اخیر گفت: «همانطور که شما می‌گویید، حرف و شایعه در مورد من زیاد است. من سه سال بزرگ و خوب را در منچستریونایتد داشته ام و مثل هر بازیکنی در هر تیمی، روزهای بد و خوبی را تجربه کرده ام.

فصل گذشته شاید بهترین فصل من در یونایتد بود و پس از تمام اتفاقاتی که رخ داده، فکر می‌کنم الان بهترین زمان برای جدایی از یونایتد و تجربه یک چالش جدید در تیمی دیگر باشد.»

پوگبا در ۹۲ بازی برای یونایتد توانسته ۲۴ گل به ثمر برساند و فصل گذشته در تیم منتخب لیگ برتر انگلیس نیز قرار گرفت. بسیاری او را نزدیک به رئال می‌دانند و با مصاحبه امروز باید عنوان داشت که ستاره فرانسوی دیگر چیزی تا پیوستن به جمع کهکشانی‌ها فاصله ندارد. او درخواست مستقیم زیدان از پرز است و سران رئال روی جذب وی اصرار دارند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس