مسیحیت تبشیری

جمعی از عناصر تبشیری تجمع‌کننده در روز پنجم خردادماه گذشته، سرانجام روز جمعه ۲۴ خردادماه مورد برخورد قرار گرفتند و مجموعه‌ای از اقلام تبشیری چون کتاب، سی‌دی، اسناد و... نیز از آنان،‌ کشف و ضبط شد.

به گزارش مشرق، در پی تبلیغات گسترده شبکه ماهواره‌ای تبشیری برای برگزاری تجمعات اعتراضی علیه نظام در مقابل کلیساها در روز پنجم خردادماه سال جاری، جمعی از عناصر تبشیری تجمع‌کننده، روز جمعه ۲۴ خردادماه مورد برخورد قرار گرفتند و مجموعه‌ای از اقلام تبشیری چون کتاب، سی‌دی، اسناد تشکیلاتی و… نیز از آنان، کشف و ضبط شد.

شبکه تلویزیونی «محبت‌»، ارگان فرقه مسیحیت تبشیری که تبلیغ گسترده علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار داده، در تازه‌ترین اقدام خود از مخاطبان درخواست کرد تا با تجمع در مقابل کلیساها و اعتراض، زمینه را برای تغییر هرچه سریع‌تر نظام فراهم سازند.

بیشتر بخوانید:

رواج جشن ولنتاین؛ از ملت‌های بی‌خدا تا کشورهای اسلامی +عکس و فیلم

مجری این شبکه تبشیری در این راستا ابراز داشت: «خبر خوش نجات خود را به دیگران بدهید تا آن‌ها نیز نجات پیدا کنند و کلیپ‌هایی کوچک از خود و محبت مسیح را برای ما ارسال کنید… دوستان خود را بشارت دهید، حیف است در نظام اسلامی بایستید. در مقابل کلیساها تجمع کنید، مسیحیان! بیرون بریزید، من با هدایت روح‌القدس می‌گویم، بریزید و تمامش کنید. این نظام به دنبال جنگ است، همان‌گونه که [حضرت] محمد [ص] ۳۲ جنگ انجام داد... با نظام اسلامی بجنگید، دست به دست هم متحد شوید و نگذارید جوان‌های شما کشته شوند».

همچنین در یک دستور تشکیلاتی از مخاطبان درخواست شد برای تهیه کلیپ‌ها از نمایش چهره خود در فیلم، خودداری کرده و پس از ارسال به شبکه، بلافاصله آن را از گوشی پاک کنند.

به دنبال این تبلیغات، شماری از عناصر تبشیری، اقدام به برگزاری تجمعات غیرقانونی در برخی نقاط کشور کردند که روز جمعه ۲۴ خردادماه جاری، مورد پیگرد قرار گرفتند و خاطیان به سبب اقدام غیرقانونی، حمل و توزیع اقلام تبلیغی فرقه مسیحیت صهیونیستی و تبلیغ علیه نظام، مورد برخورد قرار گرفتند.

شایان ذکر است که رویکرد سیاسی فرقه مسیحیت تبشیری، امری محرز بوده و تقابل با اسلام و نظام جمهوری‌اسلامی، از محوری‌ترین اهداف تشکیلاتی این جریان محسوب می‌شود که جزئیات آن، چندی پیش (آبان‌ماه سال ۱۳۹۷) در نقشه‌ها و اسناد مکشوفه از یک باند تبشیری فعال در داخل کشور، برملا شد.

با توجه به جنگ اقتصادی آمریکا و تشدید فشارهای سیاسی علیه ایران در تهدید به جنگ نظامی، فرقه مسیحیت تبشیری نیز همگام با اربابان غربی خود در مسیر اعمال فشار بیشتر از رهگذر متشنج ساختن فضای جامعه و زیر سؤال بردن اعتبار نظام گام برمی‌دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    1 3
    مسیحیان هم نشستن که این گروه اینطور نفرت پراکنی کنن از اون طرف صورت رو آوردن به اولین سیلی
  • یاقوت IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    18 3
    لعنت خدا وهمه ی فرشتگان وآفریدگان خدا بر همه ی دشمنان کینه جوی اسلام وپیامبر گرانقدرش و اهل بیت پیامبر
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    0 0
    چند تا عکس ازین بدبختا میذاشتی دور هم یه کم میخندیدیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس